Ville være nice hvis man kunne fyre 20k af på en maskine med de her skidder-rikker i 2 eller 3 way Crossfire. hmm Prioritering prioritering. Vælger sq sommerferien med konen og ungerne. 🤡 😎
#1 Fordi det har altid været ATI's PCB-farve, så det er bare fortsættelse af traditionerne.
Flertallet af producenter skiftede til sort pcb ved 4xxx serien. Hvilket IMO var et godt træk, da de fleste kunder foretrækker sort pcb af kosmetiske grunde.
Shit. XFX har allerede et med custom køler og clock på 1GHz..
Jeg har tænkt på en ting. Tror i at nogle producenter vil smide modeller afsted med flere RAM? Jeg tænker 3GB er temmelig meget, men de kan jo altid finde på at sætte mere RAM på
Damn det er gået stærkt. Komplett havde masser af kort i morges, nu er der næsten udsolgt. 😲 . 14# hvaaa Riska, er du igang med Vmod på et par af de kort eller.?? 😉 Og pOPe, de har rødt pcb så du kan få lov til at ændre hele dit mod til rødt tema..Så har du lidt at lave. 😛
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shutdown d. 10-01-2012 00:37:15.
Er der nogle af jer læsere som har været så heldige allerede at have et mellem hænderne, så må I hjertelig gerne smide lidt overclockings resultater og lidt om støj/varme.
Har lige testet mit Sapphire 7970 med reference køler. Uden det vilde overclock, har jeg kun pillet lidt inde i CCC hvor jeg har hævet frekvenserne til 1100 / 1550
Men kan nogle svare mig på, hvorfor den tror at det er mit HD3000 onboard cpu/gfx ?
Mht. varme og larm så varer 3dmark11 testen ikke så lang tid, så temp nåede aldrig over 50, og larmen var ikke noget specielt, man kunne høre den, men det var virkelig ikke ret meget støj.
#1 Fordi det er et ASUS-kort og farven er ROG´s farve ( du ved Rampage IV Extreme ROG mobo) så stumperne passer sammen når man ser gennem vinduet i et moddet case 😉