Jeg syntes begge sager er langt ude..
Ham tossen, ja han skal betale, Men vil dog sige, at han på ingen mulig måde, i hans vildeste fantasi, Eller jeg ville ikke, hvis det var mig der havde gjort det. Kunne forstille mig, de konsekvenser, det fik, og hvor mange penge der ville tabes. pga, en dum lille handling.
For kan godt se de mener de kunne havde tjent de penge, derfor vil de have dem. fair, nok..
Men derfor mener jeg stadig ikke han skal betale de 1,8 mio, da han på ingen måde kunne forudse, de følger den dumme handling ville få. Det mener jeg skal tale lidt til hans fordel, og de derfor kunne slå halv skade, eller havd ved jeg..
Mht, alle de svin der går og misbruger deres børn, specielt til Det svin i Tønder, som hedder Bent. Fuck dig, du skulle aldrig havde haft lov til at have børn, de får aldrig et normal liv igen. man lejer sku ikke sit børn ud, til misbrug. Må du brænde op i helvet.
Jeg er flov over at have mødt svinet, og hans børn, for senere at læse i sviser, og se i tv hvad han har gjort mod dem.. Så jejg ved nu, det kan være alle, der kan gøre disse ting, for det kan ikke ses på dem der gør det.
Og til de seneste sager. nej, menneske liv kan ikke gøres op i penge.. Men hvis de endelig vil, kan de prøve at tænke på hvor meget et normal menneske, ville tjene i hele ens liv, og så vurdere om det barn derer blevet misbrugt, nogensinde vil få et normal liv, og tjene de penge de har regnet sig frem til, eller om de skal være på social hjælp resten af deres dage, til meget få penge...
Et par mio, ville da være det mindste de skulle have, 150k, det høre bare ikke hjemme, nogen steder..
og igen ham tossen havde ikke nogen chance for at for udse, de konsekvenser, det fik..
Men alligevel betal ved kasse 1.
Men når man lejer sine børn ud til misbrug, eller selv misbruger dem, tæsker dem eller hvad ved jeg, så ved man med sikkerhed, at man har skadet dem for livet...
Betalt, ja det samme som en 3-4gammel bil. ved kasse 3. for de har sikkert ikke pengene, og får dem nok aldrig