nu sidder jeg lige på min tlf så kan ikke lige finde det.. MEN har set en del steder at det der Ikke skulle virke, og muligvis være skidt.. Men har du haft held med det? 😀
Den "bruger" dem ikke som sådan. Det gør i hvert fald ikke boot hurtigere, og hvis folk mener det gør - er det ren placebo.
EDIT2:
"/numproc=number This switch sets the number of processors that Windows will run at startup. With this switch, you can force a multiprocessor system to use only the quantity of processors (number) that you specify. This switch can help you troubleshoot performance problems and defective CPUs. " - http://support.microsoft.com/k...
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af NoNig d. 11-01-2012 22:38:52.
Den slags tip får vi jo masser af.. Feks får jeg tit et tip om at tage noget andet på, når jeg skal handle ind med kæresten... Hvilket jeg så gør, men det har absolut ingen indflydelse på hvad vi kommer hjem med... :no: 🤣 🤣
Det hjalp ikke dengang og enkelte gjorde som #17 - folk bør kun pille ved msconfig, hvis de vil teste opstartsprogrammer (eller deaktivere samme) eller vil fejlfinde på andre måder.
min 5 år gamle xps M1710 med win 7 32bit på kunne til tider begynder og hakke helt vildt eneste fix var reboot efter 2 dages test med dette fix har den kørt helt fantastisk :)
takker mange gange for denne artikkel ;)
BZ edit: min bærbar har altid startet hurtigt op selv inden fix.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Codenortalf d. 13-01-2012 23:58:11.
Moderator
Tilføjet: 14-01-2012 15:15:25
Svar/Indlæg:
4983/48
Msconfig skifter til "Valgfri Start" bare ved 1 lille ændring, uanset hvordan du gør eller hvad program du bruger, men det har sådan set ikke nogen betydning i den sidste ende 🙂
Moderator
Tilføjet: 14-01-2012 15:40:01
Svar/Indlæg:
4983/48
110% 😛
Det øjeblik du starter Msconfig op efter en ændring, kan den via en .ini eller lign fil se at der er fortaget en ændring i opstarten (har ikke undersøgt det på W7, men det er nu det samme selvom divs "/flags" ikke bliver skrevet ind via boot.ini mere som i Xp)
For mig hjalp det at disable core parking i windows 7. Her er en guide til hvordan man gør.
Jeg havde især problemer med at world of warcraft hakkede i grafikken og min fps dykkede og steg randomly selvom jeg har en high end computer med et high end grafikkort. Det forsvandt helt og spillet kører flydende efter jeg disablede core parking.