Jamen har også selv tænkt på en Playon 2 HD, men den er langsom på netværket. Meningen med hele galskaben er at jeg ikke gider begrænsninger. Jeg vil kunne gå ind på youtube og finde en musikvideo, hvis det er det jeg har lyst til. Eller afspille en playliste på TDC play. Jeg vil kunne sætte den til at rippe dvd´er måske endda bluray hvis der en dag kommer sådan et drev i. jeg vil kunne optage DVB-C signal hvis jeg en dag får lyst til det. Jeg har i forvejen et TV med USB der understøtter NTFS filformat og som sådan kan en hel masse smarte ting, men jeg bruger det aldrig. Dels fordi menu´en er langsom, og dels fordi jeg ikke gider til hele tiden at sætte den eksterne til TV´et. Jeg har også en PS3, som egentlig skulle have fungeret som media center. men det er da virkelig en et fejlkøb af dimensioner jeg fik anbefalet af mine kammerater. Jeg gider ikke at have alle de begrænsninger. Det skal som sådan bare virke. Til at styre det hele har jeg et diNovo mini tastatur, der pt. ikke bliver brugt til noget som helst.