Lige tjek pdf - AC compact Fans, det er den midtereste, af de 3 pdf'er, Så kan du se hvordan den ser og mål.
For ved ikke lige hvorfor, men det model foto de har brugt, er ikke det rigtige, men den ser ud som i pdf'en..
Og den er af mærket PAPST, så ved man det virker.. Og 500 er billigt, deres priser er plus moms, købte den til et projekt engang, men fik den aldrig brugt, ville have noget udsugning i mit værksted
#1 det er nok noget overkil, da det er til et projekt på arbejdet.
#2 den har jeg også kigget på men skal i første omgang bruge 8 stk. og hvis projektet lykkes skal der bruges 80 stk mere.
Grunden til jeg lige tænkte "PC" kølere, var pris og normalt nemme at finde med gitter til så man ikke kunne få fingrende i klemme. Men har funder ud af at når man snakker 200mm og 230V så bliver det pludseligt lidt mere besværligt.
#5 Det er til ombygning af 10 køleanlæg som bruges til undervisning. Hvert køleanlæg kommer til at bestå af 4 kompressor og to fordampere. Blæserne skal bruges på kondensatoren, vi skal så kun havde tre blæsere på hver. Så total ender vi på 30 stk. Grunden til 4 kompressor er at vi ønsker at koble dem ind alt efter belastning, derfor har vi også flere blæsere på kondensatoren, så vi kan holde et nogenlunde ens tryk. De blæsere vi har valgt kan køre med to hastigheder, så vi har reelt 6 trin at styre dem i. Håber det var svar nok.
Men tak for hjælpen til dem som forsøgte.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tocool d. 12-01-2012 15:42:02.