Newbie
Tilføjet:
12-01-2012 23:06:02
Svar/Indlæg:
1/1
Jeg har et problem med min bærbare Mac. Problemet ligger i at min Yahoo mail er begyndt at sende spammails ud til mine kontakter. Det er sket to-tre gange inden for den seneste måned. Jeg forbinder problemet med, at når jeg bruger de sociale medier, at går jeg ind på en profil, så under overførsler står der eksempelvis pge-partner-318.aspx. Tallet ændrer sig, hver gang at jeg går ind på en ny profil.
Jeg har nævnt problemet over for min bekendtskabskreds. En af dem siger at min mail er hacket. Jeg har siden ændret koden - dette i håbet om at det ville stoppe. Desværre har jeg set i dag at dette pge-partner, stadig fortsætter.
Er der nogen der har en idé hvad problemet er og kan hjælpe mig med at få det løst?
Jeg kan iøvrigt nævne at MSN bruger samme kode som min Yahoo mail. Forleden dag, var der et par telefonludere, der skrev til mig - anede ikke hvor de havde fået fat i min mail fra. Jeg blokkerede dem naturligvis og tør ikke længere starte MSN op, før jeg fået vished om, at der ikke længere er fremmede mennesker inde på min profil.
Mvh
Anders