Ligner MEGET min gode gamle IntelliMouse Explorer 3.0, især hvis du sammenligner med deres sølvgrå version.
Som du selv nævner "gode gamle IntelliMouse Explorer 3.0" Og det var nemlig en rigtig god mus så det gør bestemt ikke noget den pt. bedste mus efter min mening er lavet efter samme model nemlig Deathadderen :) Det eneste jeg sådan lige kan frygte er at jeg kun kan se en knap på siden :(
#10 Personligt er jeg ikke vild med DeathAdder'en, men det er jo igen en smagssag.
Jeg er selv meget tilfreds med min Logitech G500. Jeg har tidligere haft en DeathAdder meget kort, da den ikke passede så godt, når jeg havde vænnet mig til den gamle Logitech MX500.
EDIT: Enig med #14 btw.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Notika d. 15-01-2012 23:31:24.
Razer Deathadder er den bedste og mest præcise mus jeg har haft/prøvet. Efter omkring 2 år hvor den langt fra er blevet behandlet godt, ser den ud som da jeg pakkede den ud af kassen og virker perfekt stadigvæk.
Det er sjældent jeg har set en mus overleve så lang tid uden at der begynder at ske ting og sager, når vi snakker mange timers brug dagligt.
Rører ikke muse fra Steelseries af princip.. Deres hardware stinker. Har prøvet Kinzu, Xai og Sensei, alle deres muse lider af positiv acceleration, ikke noget man gider ha' som low sens gamer!