Skal bruge noget rigtig hidsig grafikkort, sammen med en I7,8gb ram/ SSD disk osv osv. Så andre bud under 2500Kr. modtages gerne :) (Måske 3000Kr. hvis det virkeligt er det værd)
Det skal trække alle nyere spil, samt dual skærm med 3D
Du skal ikke købe de gtx 550 ti hvis det er.. De køre langsomt på rammene så enten vælg det zotac men personligt vil jeg vælge det evga superclocked. Hvis du skal op og spille på 3 skærme skal du have to kort og derfor giver det sig selv men skal du blot have to sat til ville jeg klart gå efter der gtx 570 og så spare op til et brugt senere.. Du kan ikke rigtig opnå mere ved 2 gtx 550 ti men det kan du med et gtx 570.
#1 nu snakker han vel kun om 2 skærme og ikke 3 men skulle han bruge 3 så er 2 kort vel kun nødvendigt med NVIDIA. Amd kan vel køre 3 på et kort. Jeg vil dog sige at 2 skærme og 3d vil kræve nogle ret kraftige kort. Med 3d skal de jo spytte dobbelt så mange billeder ud pr sec for at opretholde samme fps.
#0 Geforce 550 TI er der ikke mange kræfter i. Så heller noget 470 i sli eller større model af de nye. 550 TI er deres lowpower spille kort til spille spil i middel opløsning. Du kan se på Nvidias hjemmeside er der en vejledene graf over hvordan ydeelsen er enkelvis for gfxkortene.
Hvis du køber 570, så har mulighed for sætte et mere kort i engang. Du er låst med 550 Ti og kan ikke få mere power ud af dem.