Hej. Jeg har lige fået anskaffet mig en Crucial M4 128gb her i dag. Men jeg synes benchmarks viser dårligere end dem jeg finder her på forumet, med samme ssd.
http://imageshack.us/photo/my-... har kørt ssd tweaker, sat den til ACHI mode, har seneste firmware, hvad ellers kan der gøres? eller er det bare mit motherboard der ikke er god nok?
Jeg kan ikke finde info nu, men på OCZ anbefaler de at man kører en WEI efter en frisk install.
Din SSD står til pciide fordi Windows ikke er sat til AHCI. Ændrer du det til AHCI, så skal du også lave et registry hack før du genstarter eller får du BSOD under opstart. (Google "windows 7 ahci registry hack"")
#7 . efter jeg fik ændret i registry og ændret bios, vil den ikke længere starte. så for at få den til AHCI, skal jeg vel geninstallere hele windows igen, eller? ;/
efter jeg har sat den til AHCI, er min cpu begyndt at opføre sig anderledes. den plejer at køre med 4,4 ghz i lol. nu kører den 2,7 ghz :( den kører 44 i multiplier inde i bios. Jeg har slået c1 state fra
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fyxe d. 18-01-2012 18:54:44.
efter jeg har sat den til AHCI, er min cpu begyndt at opføre sig anderledes. den plejer at køre med 4,4 ghz i lol. nu kører den 2,7 ghz :( den kører 44 i multiplier inde i bios. Jeg har slået c1 state fra