kender i det når man har taget fri fra arbejde en hel dag for at vente på at der kommer en tekniker fra waoo og instalere 30/30 mbit net... nu har jeg levet med 1 mbit linie i 14 dage :D
Hvis jeg skal ha' noget nyt, ringer jeg altid og giver et "slip" på et par timer. De skal nok komme indenfor "slippet", for det er jo deres indtjening det drejer sig om.
det er jo dybt uprofesionelt!, jeg ringede 14.45 for at hører hvad der foregår så siger kvinden at hun synes en af montørene havde sagt der var lidt problemer så hun ville ringe til ham og med det samme ringe til mig og forklare mig hvad der foregår, 15 minutter senere ringer jeg til dem og så er hun taget hjem i stedet for. efter forsøgte opkald til stort set alle fra el-con og waoo er det ikke lykkes at få en forklaring på hvorfor der intet er sket og jeg ikke har fået noget at vide
ALtså, et eller andet sted burde man jo kræve det, og hvis de ikke går med på det skal de ikke have lov til at levere "ordren". Nu er jeg ikke enig i den måde det amerikanske retssystem kører på med sagsanlæg over hvadsomhelst, men sådan en sag her var IKKE gået i usa, ikke uden de kom til at betale.
jeg var også stik tosset... netop over at det kan være så useriøst men til sidst ringede jeg jo til waoo fordi at jeg gik ud fra at elcon havde waoo som kunde og hvis waoo ringer og giver dem skidebalden så er chancen for at det bliver taget seriøst rimelig eftersom waoo nok er en ret god kunde hos elcon :)
så nu må vi se hvad de har at sige på mandag
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tfalkman d. 20-01-2012 19:45:05.