Nu er det jo spil den her artikle drejer sig om.. Tror godt vi kan blive enige om at intel er dygtigst til det meste andet, men det hører vel til i en anden tråd^^
Nu er det jo en blind test for at vise folk om de kan mærke forskel. Alle disse benchmark programmer kan måle en hel masse ting. Men kan man mærke forskel ved normal brug. Mener også det har været fremme at nogen firmaer optimerede deres drivere så de fik højere score i nogen test programmer, netop fordi folk køber udstyr efter dem.
#4 Nu har det jo ikke så meget at sige hvad det er, da det var baseret på et 500$ budget og der vil man jo have mest muligt for pengene... Altså, du mere performance pr. $ med AMD setup end Intel op til et vis beløb, som jeg ikke ved hvor højt er.
Det kan godt være at intel er bedst over all men amd vinder her pga deres produkter er billigere end intels det et jo begge 500$ maskiner sådan som jeg læser det. Jeg synes selv at både amd og intel har gode produkter på markedet
#24 Nej selvfølgelig kan de ikke det, når størstedelen af computer skærme idag kun kan vise omkring 60 i sekundet... Og så er 65 fps en fordel, fordi ved 75 vil jeg mene at der er større chance for at billedet "klipper over hinanden" (hedder et eller andet kan bare ikke huske det)