Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2012 20:56:20
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg har just købt 2x 5850, som jeg har glædet mig til at prøve i crossfire i en maskine med et p5e-deluxe bundkort.
Der er ingen problemer med nyeste catalyst så længe jeg kun har et kort siddende i maskinen, men så snart andet kort sættes til, kommer jeg ikke længere end til windows logo, hvor pcen står i en sløjfe.
Ved genstart vil pcen bruge startup repair og foreslår efter en søgning et gendannelsespunkt, som er før installationen af catalyst driveren. Det sker hver gang efter jeg har taget strømmen fra maskinen.
Hvis jeg starter windows op uden driver, finder den kun to vga-kompatible kort, men foreslår ingen driver selv, som windows 7 normalt er dygtig til 🙂
Jeg har selvfølgelig sat crossfire-bro i og har også forsøgt at installere catalyst med et enkelt kort, genstarte, installere crossfire-profiler, lukke pc, installere andet kort og starte op igen - med samme resultat.
Kan nogen give et hint til, hvad jeg gør forkert. Diverse fora giver ikke mere hjælp end dét, jeg allerede har forsøgt.