Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2012 21:51:15
Svar/Indlæg:
53/17
Jeg synes lige jeg vil dele mine erfaringer, da jeg selv søgte efter info om dette uden at finde svar.
Jeg har en LG optimus x2 telefon og da jeg købte den, købte jeg bare et biligt 16GB mSD kort til at sætte i. Jeg var blevet lidt træt af at det var noget langsomt, så jeg ville have et der var hurtigere.
Jeg sad og funderede over om jeg skulle købe et sandisk UHS-1 kort som der står det skulle kunne overføre 30 MBs eller et normalt mSDHC samsung kort som der står at den skal kunne klare 24 MBs læse og 13 MBs skrive. Jeg tog chancen og købte et 32 GB sandisk UHS-1 kort.
Well det virker fint i telefonen men det kører ikke 30 MBs, men 15 MBs læse og 8 MBs skrive. Det er da også en hastigheds forøgelse da det gamle kørte 11 MBs læse og 4,2 MBs skrive.
Jeg har så fundet ud af lidt info og som jeg kan forstå, kan UHS-1 køre med 4 gange så mange MHz som normale mSDHC kort men putter man det i en kortlæser der ikke forstår UHS-1 virker det ganske fint men kører kun med normale SDHC MHz så det er langsommere. Så jeg har lidt fortrudt jeg ikke købte det samsung kort men det kan jo være min næste telefon kan forstå UHS-1 kort.
Er der nogle der har prøvet samsung kortet og lever det op til sine opgivende hastigheder.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Dalum d. 26-01-2012 21:57:55.