Bruger
Tilføjet: 27-01-2012 17:35:07
Svar/Indlæg:
3/1
Hej :)
Nogen her, som ved,hvordan man får renset min computers tastatur? En af mine vennrhr spildt cola ned i den, og der er ikke sket andet, end at to taster (Backspace og delete) klistrer helt vildt. Jeg har prøvet at rense den, samt at tage knapperne af, men rensningen dur kun kort tid, så jeg får ikke at skidtet med ud, og knapperne sidder fast med sådan nogle ting, jeg aldrig har set før.. Jeg har hørt, at der er en spildbakke, men tør ikke gør noget, før jeg er helt sikker..
Bruger
Tilføjet: 27-01-2012 20:03:37
Svar/Indlæg:
3/1
Det er sort. Men kan man godt åbne, så tastaturet ligger ved siden af? Og hvis det passer, hvor meget skal du så have for det? :) Vil helst rense den selv, da det er gratis (Man er jo studerende) ;)
Man kan sagtens tage det ud. Hvis bare det ligner de normal Eee en lille smule, du kan eventuelt se efter nogle smaa pins, som man kan skubbe i toppen af keyboardet.
Bruger
Tilføjet: 28-01-2012 10:55:00
Svar/Indlæg:
3/1
Man kan sagtens tage det ud. Hvis bare det ligner de normal Eee en lille smule, du kan eventuelt se efter nogle smaa pins, som man kan skubbe i toppen af keyboardet.
Der er sådan nogle små huller? Er det så, at løfte tastaturet op i dem, ved at stikke en tegnestift eller lign. ned i?
#0 Hvis du får nogen som helst udgifter ved det her skal din ven da bare betale ved kasse 1.
Man betaler hvis man ødelægger noget sådan et det.
Slf. skal man give sin ven en chance for at udbedre skaden, og hvis man er en rigtig god ven samt skadesvolder også er en god ven så prøver man selv at udbedre skaden på den billigeste måde. Hvis der kommer udgifter til reservedele, fragt, kørsel mm. så må din ven betale dine udgifter eller hvis reperationen mislykkes må din ven betale en helt ny vare eller finde en brugt i samme stand.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 28-01-2012 14:10:38.
Bruger
Tilføjet: 28-01-2012 19:04:23
Svar/Indlæg:
3/1
#5 - Han har også sagt, at han vil betale for det, men vil ikke betale for rensning hos fx TeleData, da det koster 600 kr., men han betaler lidt, forhåbentligt, men vil stadig have det så biligt som muligt :)