hej, kan dette kort; HIS HD6950 IceQ X Turbo X 2GB unlocke shaders? jeg ar googlet det og har ik fundet en skid... har nemlig laest at alle hd 6950 kan unlocke sahdersne, enda 1gb versionerne... Ps. Kun Shader!
jeg synes ikke man kan sige dette kan og dette kan ikke.. har set både ref. og non-ref unlocked... og har også læst om nogle non-ref og ref der ikke kan unlockes... derfor så mener jeg at det er en 50/50..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af laerling d. 27-01-2012 21:21:36.
1# Bliver du ved 😢 , jeg har "rettet" dig før. Masser af 1gb kortene kan unlocke, og næsten alle 2gb kortene kan. Ikke med 6970 flash, men "bare" med unlock af shadercores osv. Metoden er en anden og bruges især på kort der ikke er rev1. Sæt dig ordentligt ind i det hvis du skal give råd. Tror dit og tror dat, tro er for små hunde og dem der går i kirke. 😛 😉 Men 0# det er faktisk ikke specielt nødvendigt med flash af 6950 et godt OC giver langt mere, ved samme clockspeed ligger 6970 og 6950 faktisk ret tæt. 😉
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shutdown d. 27-01-2012 23:17:57.
"P.S: The only real variable in this whole operation is if the actual Cayman GPU will succesfully unlock the extra shaders. That is simply a matter of luck" ...lidt held skal der til ❤ ❤