Test: Coolermaster Cosmos II

Litteratur d.  16. marts. 2012, skrevet af martinta
Vist: 17224 gange.

martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
16-03-2012 00:00:00
Svar/Indlæg:
2826/100
Så har vi fået en kolos af et kabinet ind til test, Coolermaster Cosmos II - lad os se hvad det kan.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2012 08:58:55
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg har købt dette kabinet og fortryder det ikke et sekund alt på kabinettet virker perfekt, placering af kølere, måden låger og diverse ting kan afmonteres.

Tja da et kabinet er noget man har i virkelig lang tid synes jeg egentlig ikke 2600 er mange penge, når jeg tænker på hvad jeg ellers er nødt til at smide efter min pc for at holde den gamer klar.

Blæser styringen fungerer også perfekt har endnu ikke ramt reset knappen, dermed ikke sagt at det aldrig vil ske men jeg har dog endnu ikke ramt den. Så elsker jeg at det er en låge man åbner når engang i mellem skal ind og støvsuge og ikke en side.


xkalibur
 
Superbruger
Tilføjet:
16-03-2012 15:48:10
Svar/Indlæg:
739/62
overvejer seriøst dette kabinet, og overvejelserne er ikke blevet mindre efter denne anmeldelse.

rart at se der stadig bliver lavet pæne kabinetter til os med sans for kvalitet, og alle de konfirmand towers i billigt plastic og grimt design :)


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
17-03-2012 22:40:10
Svar/Indlæg:
2826/100
#1

Det skal man jo altid se i perspektiv, synes helt igennem at kabinettet er gennemarbejdet, men så igen er 2600 stadig mange penge i mine øjne 🙂

#2

Tror ikke du vil fortryde det, jeg var ikke meget for at skulle demontere mit hardware igen efter at have testet det 😛


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2012 16:54:25
Svar/Indlæg:
2145/218
#3 det er sandt men stadig det her er et kabinet jeg kommer til at have i 4-6 år i hvertfald er jeg sikker på og set i forhold til det så synes jeg stadig ikke det er mange penge.

#2 du vil aldrig fortryde det det er et suverænt kabinet og bare så godt at arbejde i. Jeg har efter monteret diverse dele efter jeg samlede det første gang og hvergang er det bare så rart at du bare åbner sidelågen og har så meget plads til at monterer og trække kabler.


Kejser11
 
Overclocker
Tilføjet:
01-04-2012 12:37:32
Svar/Indlæg:
35/0
Sidder og savler i lårfede stråler. Dette bliver helt sikkert mit næste kabinet! 😲


Gamer_Kate
 
Nørd
Tilføjet:
13-01-2013 09:10:54
Svar/Indlæg:
304/3
Helt sikkert mit næste kabinet, tror bare jeg skal dyrke noget styrketræning for mine svage arme, bare for at kunne løfte det ned i kassen. Men det er dælme stort og dyrt, et gang vandkølingssæt med en gang Noctua blæssere, ville gøre det komplet for mit vedkommende.

Det er skønt, når der stadig laves kabinetter af denne kaliber for kvalitet osv. Alle de konfirmands kabinetter er heller ikke lige mig. De er for flashy og grimme. At der også er så meget plads til, at trække kabler er jo lækkert, plus alle de blæsere man kan putte i. Bliver nok en dyr omgang med de blæsere og vandkølingssættet XSPC Raystorm 750 RX360, vil prøve noget andet vandkøling, nu der er mega meget plads i det her flotte kabinet. 🙂