Nej, man skal IKKE tage i elmutanten for at kigge på tv. Jeg gjorde det selv da jeg skulle købe tv sidst. Jeg havde kig på LG´s 50" PK760/950 modeller. Jeg havde netop hørt en masse godt om dem bla på flatpanels så jeg smuttede en tur i elmutanten for at se ved selvsyn. Og jeg skal love for jeg blev skuffet, billedet hakkede helt vildt og farver osv lignede noget der var løgn. Og selvom jeg prøvede med forskellige indstillinger blev det ikke meget bedre. Nu ville tilfældet at jeg kort efter faldt over en billig demomodel, så derfor tænkte jeg nåeeeh ja , hvad helvede, jeg kan jo altid levere den tilbage. Da TV kom var det helt smadret, bogstavelig talt, men jeg var heldig og endte med modellen bedre helt ny fra fabrik til samme pris da de ikke havde den anden hjemme. Og jeg skal love for at der var forskel på mit tv og det der stod i elgiganten, det var som nat og dag. Jeg har ikke fortrudt ét sekundt og er stadig super glad for mit tv. Så NEJ, ikke elgiganten. Det allerbedste er hvis du kan få en fremvisning hos en der har kalibreret sit tv, nogle fra flatpanels er behjælpelige med det, det er jeg også selv, men nu er mit jo sidste års model og derfor ikke aktuel længere, medmindre du finder et super tilbud. En sidste ting. Jeg ville oprindelig gerne have haft en 60" eller derover, men da de sidste 10" betød dobbelt op på prisen dengang droppede jeg det. Jeg vil stadig gerne have en større skærm, og et af rådende fra flatpanels er også at man skal tage en model lidt større end først beregnet, så i dit tilfælde er jeg 110% sikker på du vil blive mest glad for den store 64", det ville jeg ihvertfald selv. Det er altså pænt fedt at se BBC´s/Nat geo osv i HD når det er naturfjernsyn. Sådan en isbjørn der render gennem stuen hvor man kan se hvert et hår i pelsen er altså specielt. Det bliver skudt med det bedste udstyr og det ses især på en stor skærm.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 29-01-2012 23:53:22.