Er jeg den eneste der sidder og tænker..
Sandforce controller... Fejl Fejl Fejl.. blue screen.. DEAD harddrive.. Problemer, Bøvl, ekstra tid brugt på, gang på gang at sku firmware opdatere ?..
Så giv os da ffs nogle stabile controlere og drop jeres markedsførings lort før i har et produkt der virker 110% FRA STARTEN AF... kan fanme ikke passe vi skal være beta testers for jeres produkter @Alle Sandforce brugende SSD producenter i vært fald. :no: 🤡 😕
Tjekkede deres channel ud. Det lader til de ikke engang ved hvad deres SSD'er er gode for.. 🤡
'Switching between applications faster than you can think!'
Fordi dén information ligger jo netop ikke i RAM'ene.
Dét smider jeg 4000 efter, satme så!
Det er ellers ved at være nogle næsten menneskelige priser.
Tror næsten jeg skal kigge efter sådan en 60GB til systemet.
Haps!
Sandforce controller... Fejl Fejl Fejl.. blue screen.. DEAD harddrive.. Problemer, Bøvl, ekstra tid brugt på, gang på gang at sku firmware opdatere ?..
Så giv os da ffs nogle stabile controlere og drop jeres markedsførings lort før i har et produkt der virker 110% FRA STARTEN AF... kan fanme ikke passe vi skal være beta testers for jeres produkter @Alle Sandforce brugende SSD producenter i vært fald. :no: 🤡 😕
De fejl der rammer SSD med SF-2281 controller er ikke fikset!
Ingen aner hvad der er galt, og det ville du også vide hvis du kiggede lidt på producenternes fora.
Det er dog kun en lille del der er ramt af BSOD, Freeze og diske der forsvinder fra BIOS.
#11+12
Sammenligner du også Fiat Panda med Ferrari ?