har netop selv købt mig en brugt thinkpad T420
eneste jeg kan rådgive er at din næste laptop skal ha en ssd harddisk. Min egen har en 500gb 7200rpm disk, som larmer lidt, måske 5400rpm versioner er bedre
personligt har jeg valgt thinkpad fordi meningen med en bærbar, fra starten af ikke er gaming.
Dernæst ligger jeg storvægt på holdbarheden og matrialet, og der bruger lenevo jo magnesium chassi.
af gode egenskaber er deres support, og indbygget g-accelerations måler som hedder harddrive-airbag noget? Det slukker for harddisken hvis den opfanger hurtige bevægelser, smart ;)
for ikke at glemme deres spill-resistant keyboard.
Det kan godt være din bærbar ikke bliver våd, men det gør dit skrivebord, eller underlag.
og jeg elsker deres røde-mus i midten af tasteturet.
Monthy..
Ja du har ret, der er sket en del nedjusteringer er kvaliteten siden lenevo kom til.
Men generalt på bærbar market er der sket meget fra dengang IBM havde priser for langt over 20kilo på deres bærbar.
I dag koster en bærbar en slik i forhold til, derfor syntes jeg det er dejligt at de stadigvæk laver noget som prismæssigt er med, og kvalitets mæssig distancere sig selv fra alle andre.
Ikke fordi det skal lyde som om der er meget forskel kvalitets mæssigt.
batteri tiden ligger sig på de 9 timer ved let brug.
det har jeg ikke set på så mange andre bærbar computer i den lave pris gruppe.
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Crashzone d. 31-01-2012 11:24:17.