Selvom jeg vist startede på oc.dk før de blev lagt sammen. 😛
Ærgrer mig over jeg ikke har lavet en komplet liste over det udstyr jeg har haft gennem tiden og opgraderinger. Kunne være sjovt at se. 🙂
Husker stadig da jeg første gang udskiftede køleren i min computer for at gøre den mere støjsvag. Det førte så til "hov den er jo koldere og så kan man clocke den højere?" Har ikke set mig tilbage siden... 😀
Monster smart at stemmeboksen dækker info om hvor længe man har været bruger... det er ikke alle der ville have husket at inkludere sådan en detalje... det er kvalitet 🤣
Jamen, skal man da endelig komme med lidt 'brok', så er det vel i regelen afstemningens berettigelse.
Hvis man tænker over det, så kan HwT.dk jo selv slå op i databasen og se hvornår folk har oprettet sig og hvor aktive de er (både med hensyn til login og aktivitet på forum).
... bare en tanke.
- inden en anden kom på dét 😛
Anywho.
Vi er vel mere end et par stykker der godt kunne holde lidt mere end 10 års jubilæum? 🙂
Er der en 10 års klub undervejs. Med specielle rettigheder, så det feks er 110% tilladt at drille noobs der kun har været med en 6-7 år og derunder. Det må være på sin plads. Eller skribenter der fik sin første pc for 1 år siden. 😛 😉
Og så har vi den tilbagevendende piv piv tråd oppe igen. 🤣 Mening i galskaben eller ej....2 taste tryk hvem fanden kan have ondt i ----- over det???? 😲 😲