#3 - Jeg har testet med Windows 7 - 64 bit og driveren virker perfekt mht. lyd. Dog har jeg, i testen, beskrevet om "test af lydkilde / højttaler".. hvis jeg tester om lyden kommer fra den rigtige højttaler, så var den misvisende - men ved afspilning virker alt til perfekthed (Lyden kommer fra den rigtige højttaler.)!
Jeg har spurgt Creative om problemet men ikke fået et endegyldigt svar endnu - men det er en "fejl" som garanteret bliver rettet. Det er jo kun kosmetisk eftersom det ikke har inflydelse på lyd eller kvalitet - blot et irritationsmoment.
#13 - Jeg er virkelig enig med dig her. Efter XP oplevelsen med Creative forventer man at de følger op på succes'en - MEN det skete så bare ikke 😕 .
Jeg har skrevet til den danske repræsentant om mine fejlfindinger i softwaren men intet brugbart svar er kommet retur. Den eneste "undskyldning" hos lydkort-fabrikanterne PT må være, at INGEN af dem rammer plet med drivere til Windows 7 (her refereres bl.a. til Auzentechs serier). Hverken i 32 eller 64 bit versionerne og det syntes jeg ærlig talt er for dårligt.
Det er virkeligt ærgeligt at teste gode produkter, som så bliver dukket af dårlige, endda til tider, ubrugelige drivere. Det kan virkeligt ikke passe, at driverne til onboard lydkort duer hvergang, men investerer du i et dyrere lydkort - tjahh, så virker det perifært.. om det virker.