Hvad er budgettet for hver bærbar, nogen specifikke krav etc. ?
Når det er til spil, skal grafikkortet lægges meget vægt på. CPU'en betyder ikke helt så meget i dette omfang; en stærk dual core er ofte tilstrækkelig til langt de fleste spil i dag. Derudover synes mange det er for småt, at spille på en skærm som er under 15".
Specifikationerne ser jo meget lovende ud, men jeg kan umiddelbart ikke spotte prisen. Derudover plejer Medion ikke at være et helt så fremragende mærke, så jeg ville med det grundlag holde mig fra den.
De 4199kr er det for den medion.? Og jeg ville ikke være bange for at tage en medion, alt hvad jeg har haft fra dem har været ok. Og især til prisen er det godt. Man bliver heller ikke den største it leverandør i tyskland hvis man ikke kan levere varen. Du ved "ordnung muss sein" Men så snart dine knægte vil spille de nye titler (spil) i nogenlunde kvalitet vil jeg altså anbefale en stationær, man får altså en maskine der er mange gange hurtigere i spil osv til de samme penge. Bærbare ER altså ikke optimale at spille på. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 06-02-2012 19:48:49.
start med at komme med et budget så har vi lidt mere at gå efter.
Og ja stationære er bedre til prisen end bærbare så det kunne klart anbefales, men dog hvis de tager til lan ofte og sådan så ville det være mere passende med en bærbar så du ikke skulle køre dem hver gang 🙂 men kommer den bare til at stå på værelset så er en stationær nok mest optimalt.