Først tak til alle som har svaret, jeg har læst alle svar igennem, og kan godt følge det i alle har svaret, selvom det er i øst og vest :)
Jeg har den holdning som et citat ikke kunne udtryke bedre
"Have your friends close, but your enemys closer" Det er desværre det eneste der betaler sig i det lange løb.
Jeg tror lidt at de penge hun har lånt i december, var direkte med henblik for en "Nødløsning" på det med traileren.
Det skal siges at det var en heste-trailer, og selve traileren havde hun selv lånt af en veninde.
Deres bil måtte ikke køre med den tilladte total vægt, det måtte min UBER sjælden 525IX-A Godt.
At jeg så i samme omfang mister 60% af min bils brugt pris, er en anden sag.
Og jeg har med et smil på læberne accepteret, jeg har på intet tidpsunkt båret nag eller haft sure miner.
Som det ser ud nu, nægter hun at betale min mor før jeg direkte har betalt hende. Med andre ord, hun har ikke de 2000,- Og har tænkt sig at aflevere de selv samme sedler som jeg aflevere, bare til en anden person. Et eller andet sted, tror jeg så osse at hun kunne være fræk nok til at selv beholde 2000, og så skide på alt andet.
Personen har nemlig ingen samvittighed eller moral, og det er ikke fordi jeg bære nag, det er blot en realitet.
#6 Selvtægt, har trang til det. Men jeg er sikker på at fremtiden byder på rigelig muligheder for at hævn gerningen kan havne sødt.
#24 Forskellen ligger i at, jeg har ikke tænkt mig at give hende de 2000,- blot gøre hende opmærksom på at de bliver trukket fra hendes i forvejen gæld til min selv egen mor, men jeg skal lige have "lokket" hende til at betale først.
Endnu en gang vil jeg takke alle inklusiv moderators for deres opmærksomhed 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Crashzone d. 07-02-2012 20:49:46.