#8 tilgengæld viser du jo fint at der plejer at blive sendt beskeder ud 😛
Så skal vi ikke bare lege at en eller anden har glemt det, og hvis det er et problem for dig, ville det så ikke give meget mere mening at sende en PM til bossen? istedet for at brokke sig sådan over ingenting i fuld offentlighed. 🙂
Hvis det er enkelt indlæg, så kommer der i alle tilfælde en PM med om hvorfor (selvfølgelig kan der ske en smutter) men der er altid med. Hvis det er oprydning i en tråd hvor man får slettet fx 5 indlæg, så plejer jeg i hvert fald kun at sende en standard besked når jeg deaktiverer det første. Så skal folk ikke spammes med 5-6 beskeder 🙂
#12 I know og som du ser er du da også på listen. 😳 Men absolut sidste besked der er kommet til mig er fra d. 22/1/12.... Og endnu længere tid siden der er kommet noget fra crew. 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 07-02-2012 22:37:23.
Jeg har tilgengæld sagt at jeg ikke syntes du skulle have startet tråden, og hentydet at du har nogle lidt for små sko, jeg mener... de plejer jo at sende beskeder.
men syntes bestemt man skal forsvare så direkte beskyldninger.
Manglen på erfaring er måske det der får moderatorer til bare at slette uden at informere brugeren som har fået slettet indlæg eller tråde. Da jeg har været moderator på Edbpriser.dk havde vi en regel om at man skal informere brugeren hvis en tråd eller indlæg slettes, da brugeren så ikke lærer af sin fejl med mindre han bliver informeret om fejlen.
Måske skulle hwt se at få indført en ligene regel så hwt i fremtiden kan undgå brokkeri fra deres brugere. Det kunne også være en super smart idé at få lavet noget der hedder prøvetid og evaluering. dette kan være med til at finde ud af om dem som ansøger rent faktisk kan bruges. 🙂
Det er kun et forslag jeg kommer med, ingen grund til at blive fornærmet over det.Er
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym20219355916 d. 08-02-2012 07:00:23.
Når nu emnet alligevel er oppe, kan i så ikke lade være med at slette posts helt, men i stedet lade en tom post være tilbage, med en kort besked om at indholdet er slettet af en admin?
Det kan hurtigt blive meget uoverskueligt, især i lange tråde, når folk henviser til et bestemt postnummer, og det så ikke længere passer. (Ja, man kan bare bruge quote, men der er jo en del gamle fra funktionen kom, som er vandt til bare at henvise til et postnr.)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 08-02-2012 09:01:51.
Det går rigtigt godt for jer pt.. Vågner op til en mail fra HwT med overskriften: Nyt fra Hwt.dk - hvad er der i posen... Uden noget indhold ud over overskriften.....Wake up. 😴