Kortet er sådan nogenlunde okay til 1100,-, men HD 6850 lader til at klare sig bedre til mindre penge. Udover strømforbruget, er jeg ikke så imponeret.
TAK!!! freak_master TAK... Fandme lækkert at se en artikel med ordenlige grafer som ikke syder sig til bedre visuelle resultater. 😀 Blev sgu helt glad da jeg så det.
Det kommer. Nu fik jeg først kortet i går, så jeg har siddet hele natten og skrevet, så jeg havde ganske enkelt ikke tid til det, og så vil min skærm bare ikke mere end 1600x1200, men jeg skulle gerne få en anden inden længe.
TAK!!! freak_master TAK... Fandme lækkert at se en artikel med ordenlige grafer som ikke syder sig til bedre visuelle resultater. 😀 Blev sgu helt glad da jeg så det.
Hehe, mine grafer snyder aldrig 😀
@alle Jeg får lige opdateret prisen så snart jeg kan. Jeg fik prisen fra AMD selv, og gik ud fra at den var rigtig.
Ok spændende kort men kortet er alt for dyrt i forhold til andre Radeon kort . Grunden til at købe dette kort skulle være det lave strømforbrug. Prisen falder forhåbenlig hurtigt ellers kan jeg ikke se det store salg lige Pt .
Tænk på at det billigste Hd 6870 kort koster ca 1188 kr og det billigste Hd 6850 koster ca 991 kr . Såå Amd prisen skal ned !! : 😕
Var nok lige hurtig nok ude ang ydelsen kan se at den er hurtigere end et Hd 6850 kort , så prisen skal bare ned under 1000 kr Så begynder det at ligne noget .
#13: HD7770 kortet er et XFX Black Edition der er fabriksoverclocket og derfor løber det lige hurtigere end HD6850, men standard HD7770 kan du se ligger lige under.
I B3 ligger det side om side med 6850, men i Skyrim går det helt galt og der er det et godt stykke under. Det kommer både Toms og Computerbase frem til i deres test. Ikke godt med to så hotte titler :no: