Jeg synes egentlig ikke at min PC halter som sådan, den kører fint BF3 og andre spil. Synes bare jeg har lyst til at "prøve" noget andet.
2500 er ikke hvad jeg maks har til rådighed, blot hvad det ville koste at opgradere til det jeg havde i tankerne.
Hvilket GFX ville du foreslå fremfor 6870 Crossfire (hvor jeg jo har 1 kort i forvejen)? Ideen med at købe et 6870 mere, er det står til ca. 1200, og så var der stadig til kabinet samt RAM + køler. Så vidt jeg kan læse mig til yder 6870 Crossfire temmelig godt til prisen, men har sammentidig læst at Crossfire kan være rigtig drilsk?
Jo, mit motherboard er helt nyt.
Mht. CPU så ved jeg faktisk ikke hvad stepping det er.
Vil helt klart kigge brugt først inde på Køb/salg før jeg inverstere i nyt, ville blot høre om ideen med opgradering fremfor salg var at foretrække.
Som du selv siger, så er 12GB nok overkill, og jeg burde kigge på 6GB istedet. Vil jeg få nogen effekt i spil ved at overclocke min CPU? Jeg sidder nemlig ikke med tunge billed/video redigerings programmer, så hvis det ikke vil have effekt vil jeg ikke rodde ved min CPU.