#1 Måske det var en ide at forklare manden hvad i alverden Kepler og Ivy er...
Kepler er den nye grafikkortarkitektur fra nVidia som kommer om en månedstid eller to
Ivy (Bridge) er den nye serie/arkitektur som Intel snart lancerer. Muligvis samtidig med nvidia's lancering af Kepler
Men hvis spil kun er sekundært, så er en 2600K (og 2700k) waaaay overkill. En 2500k er ganske habil til dine formål.
Ram, selvom dine stile måske bliver lange, så får du ikke brug for 16 GB de næste par år, så 8 er rigeligt til dig. Hvis du - mod forventning - skulle mangle, så koster ram idag ikke særlig meget.
Bundkort, hvis du ikke skal overclocke vildt eller benchmarke, så bare gå efter det billigste Z68/P67 bundkort der er (selvfølgelig fra producenter som Asus, MSI, Gigabyte og dem man kender) de kan oftest overclocke til 4,5 - 5,0 GHz så det er rigeligt.
Grafikkort, der må nogle andre lige komme ind, jeg ikke har ikke styr på lowend gfx
Hvis du sparer lidt på bundkort og CPU (tager en 2500k) så vil jeg mene at du godt kan klemme en 256 GB (eller 240GB) SSD ind i budgettet, så det skulle være rigeligt.
Jeg kender ikke din PSU, men jeg ville beholde den, da jeg ikke hører negativt om OCZ' PSU