Jeg kan da informere om at der på octeamdenmark.dk er billeder af aasus' bud på en konkurrent til sr-x. Så at der ikke er yderligere om det, passer ikke helt🙂
#8 Flere tråde = flere simultane beregninger, fx flere programmer åbne på samme tid, programmer ikke bliver sat i kø fordi der dukker en eller anden tilfældig proces op der skal køres, eller programmer der kan køre beregninger simultant kan køre flere beregninger på én gang 🙂 (Alt sammen giver højere ydelse generelt, men for programmer der ikke kan udnytte det, og hvis ikke en kerne også skal lave andet end at eksekvere det program, så er der ingen vinding, udover større e-penis 🤣 )
Jo selvfølgelig skulle understøttelse lige ind der, men engang imellem så skriver jeg kun billedet inde i hovedet og ikke på computeren. Retter det ASAP
#14 Det her kort henvender sig primært til folk som har brug for en mobil arbejdsstation, som samtidig tilbyder desktop ydelse.
Spøg til side. Ja, selvfølgelig er det kun henvendt til bench, eller muligvis vanvittige arbejdsstationer til folk som lever af AutoCAD tegninger og den slags.
#15 Jeg havde overvejet det til min HTPC, saa jeg baade kan bruge den som NAS og se film samtidig, mon ikke det er muligt? Saa er der jo en CPU til hver ting og jeg ser alligevel kun i 720p 😲 😲
#20 Hvordan vil du køle sådan to? og tvivler på at den bliver specielt mobil, men jeg giver dig gerne en hundrede lap hvis lykkes dig at lave sådan en 🤣
I'm in love. 😛 ej jeg har x58 versionen af Classified og det er det bedste bundkort jeg nogen sinde har haft, at der ikke er plads på det nye kort til at kører det foregående koncept fyldt ud er forståeligt nok.
er det bare mig der undrer mig over at der kun er 12 pladser til ram og ikke 16 ? tænker på at hver cpu så ikke kan køre quad channel ? eller har de løst dette på en smart måde ?
er det bare mig der undrer mig over at der kun er 12 pladser til ram og ikke 16 ? tænker på at hver cpu så ikke kan køre quad channel ? eller har de løst dette på en smart måde ?
Den ene CPU har fået lov til at få 8 RAM blokke, hvor den anden CPU kun må få 4. Hvorfor det er gjort sådan ved jeg ikke.
#29 plads tror jeg. Det er ikke særligt ualmindeligt på serverboards, at man har en 4/8 eller lignende konfiguration... nu er 12 x8gb jo altså 96GB ram, det er PÆNT meget... jeg glæder mig virkelig til E7 serien... 8 x10 kerner (20 med HT) på ét board...