Bare til info:
Alle kan hente og spille Single-player delen, også dem uden BF. og efter d. 17. feb bliver der åbnet op for Multi-player delen for alle.
Og så til sidst udkommer det altså først den 9. Marts i Europa, ikke den 6. det er kun i USoA.
Er der kommet ny grafik motor, eller andet nyt? ;)
Spillet lader til at være bygget over samme engine, Unreal Engine 3, som 2'eren også er bygget over.
Selvom det ikke er så flot som BF3, er jeg dog lidt imponeret over detaljegraden.
Spillet lader til at være bygget over samme engine, Unreal Engine 3, som 2'eren også er bygget over.
Selvom det ikke er så flot som BF3, er jeg dog lidt imponeret over detaljegraden.
Hæ hæ, har det lige omvendt 🙂 er pænt u imponeret over detaljegraden, specielt på bygninger og tøj/dragter. Det eneste sted der er ok, er ansigtet efter min mening.
Hæ hæ, har det lige omvendt 🙂 er pænt u imponeret over detaljegraden, specielt på bygninger og tøj/dragter. Det eneste sted der er ok, er ansigtet efter min mening.
Hvis bare historien er god, er det alligevel ikke noget man/jeg lægger mærke til når først det spiller.. 😛
#19 Resultatet af en BullDozer 😛 😀
#19 Resultatet af en BullDozer 😛 😀
MIN BULLDOZER FEJLER ABSOLUT INTET!!!!! 😀
Det eneste der kan være galt er at spillet er dårligt kodet!
Nu ved vi jo hvordan EA har fået lavet Origin, og hvis de gør det samme med deres spil, så er det utroligt at vi ikke høre om sådanne problemer noget oftere.
- I og med jeg ingen mulighed har for at prøve demoen, er folk så interesseret i at poste nogle flere detaljer om hvad de synes om betaen? =)
- Nu vælger jeg bare at se bort fra #24's kommentar 🤣