Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2012 09:37:28
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg har fået anskaffet mit Battlefield 3 og det virker skam ganske fint. Min pc kører det uden problemer.
Men... En gang i mellem fryser min pc totalt og jeg bliver nød til at resette den. Dette sker mellem 5 minutters spil til en time. Om det sker med andre spil ved jeg ikke da jeg kun spiller BF3.
Jeg har prøvet med andre drivere til grafikkortet. Startede med Nvidia 285.62 drivere og har nu ændret dem til 290.53. Fejlen har ikke ændret sig.
Derudover har jeg også prøvet at fjerne 2 af de 4 ramblokke for at se om det var fejlen. Men den crashede også. Så prøve med de 2 andre ramblokke monteret. Og det var samme fejl.
Jeg har også prøvet at lukke alle programmer ned som jeg havde kørende i baggrunden. Det hjalp heller ikke.
Jeg har heletiden haft Aida64 extreme edition kørende i baggrunden for at måle mine temperaturer samt mine rails fra PSUen. Jeg ved godt det ikke er præcist, men det giver mig en ide om der er noget galt eller ej.
Mine rails lå alle lidt over hvad de skulle. Min CPU ligger ved omkring 40% under load.
Grafikkortets GPU kommer dog op på omkring de 70 grader. Men blæseren på grafikkortet kører kun på ca. 45%. Så det burde ikke være et problem.
Er der nogle der har løsninger på dette problem eller kan lede mig i den rigtige retning, så skriv endelig.
Min pc er følgende:
CPU Intel core 2 quad 775 2,66 ghz
Strømforsyning 700w OCZ gamextream sli-ready
Ram kingstone HyperX 4x2GB(8gb) DDR2
Harddisk 750 GB seagate barracuda
DVD-Rom Nec sony optiac
Grafikkort Geforce leadtek 260 GTX
Cooler Master Hyper 212 Plus
Og kører Windows 7 Ultimate som er fuldt opdateret.