Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2012 19:38:54
Svar/Indlæg:
3854/175
Hej HWT
Her for et par dage siden købte jeg en bærbar (thinkpad) og det første jeg gjorde var at smide chrome på den. Det bruger jeg selv på den stationære, og synes det er fantastisk. Dog oplevede jeg på den bærbare at der var visse problemer. Fx hvis man klikker F6, så markerer den ikke adressen, men sætter bare markøren deroppe. Derudover, så kan HWT og facebook bl.a. godt være ret buggy fx kan man ikke altid klikke på links (det kunne være en salgstråd) før at man har refreshet den. Derudover så mangler der et + til nyfane knappen, men det er bare design småting, som sikkert er bevidst.
Nu har autoupdateren i google chrome også været på spil på den stationære, og der er tingene nøjagtig ligeså elendige.
Da jeg var på facebook og ville skrive til en i chatten, så kunne jeg bare klikke på navnet, men der poppede aldrig noget chat vindue op.
På den bærbare har jeg også installeret Adblock, dels for at spare den for flash reklamer, dels for at få lidt "større" hjemmesider, når nu skærmen ikke måler 24 tommer diagonalt. Men der har jeg også oplevet bugs, og at den nogle gange ikke kunne finde ud af at blokere reklamer og generelt ret dårlig oplevelse.
Er der andre som har haft/har en Chrome installation, som er begyndt at irritere?
OBS. Det skal ikke forståes som kritik til hwt eller facebook, og heller ikke nogen flamewar ang IE vs. Chrome vs. FF
Mvh. Johan