jeg sidder og overvejer kraftigt at købe sådanne 3 og afmontere rammerne og lave portrait eyefinity http://www.youtube.com/watch?v... ligsom ham ud over hans ikke sidder i portrait
men hvor kan man finde en stander der kan holde dem til rimelige penge ? eller er sådan en til at lave selv ?
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Tfalkman d. 18-02-2012 01:01:00.
jeg så nogle der havde lavet en løsning med nogle vandrør osv :) så det er nok bare med at være kreativ
jeg prøvede at gøre det ved en gammel 19 tommer skærm bare for at se om man nemt kommer til at ødeligge det .. og det er overaskene nemt. ved de skærme jeg prøvede ved kunne jeg uden problem samle dem bagefter igen og der var ingen fejl, altså knapperne virkede som de skulle der var ikke noget der sad løst osv. MEN selvfølgelig skal man have det i baghovedet at man lige så godt kan fucke det op og så er det lort...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Tfalkman d. 18-02-2012 01:22:39.
jeg vil købe et stykke tykt firkantet metal rør og svejse ben på i begge ender, den stang sætter jeg så på vægen. og med de beslag og nogle U clamps kan de monteres på stangen og man har alle former for justering :)