#15. Corsair Carbide, er efter at have bygget en pc i det, et ok valg, men se herunder og vælg selv.
her er pros/cons fra min side af.
Dual sitet/pro +´cons alt efter egen holdning.(kan ses som begge dele).
1: Kabinettet har blæsere med lys, dog kan lyset slåes til og fra.
2: Kabinettet har juster bare blæsere der har 3 trin, dog kan jeg ikke høre forskel Overhovedet på trin 1-2-3.
3: Kabinettet har ekstra rum i siderne, Men sidernes ekstra rum bagpå(bagsiden) giver ikke rigtgt nok ekstra plads til ordentligt montering af sata kablerne via bagsiden på kabi (hvilket imo er en nødvendighed).
Pros (imo)
1:Kabinettet er forholdsvis lille
2: Kabinettet har forholdsvis meget plads i forhold til at det er et medi tower.
3: Kabinettet ser flot ud, specielt med de hvide lys i fronten (selv hdd led + tænd/sluk knappen afgiver hvidt lys).
4: Kabinettet har god lydisolering
5: Kabinettet har god standart køling + mulighed for rigtigt mange blæsere.
6: Kabinettet har gummi fødder + anti vibrations haloy til kølerne + hdd´s.
7: Støv filtre i næsten alle blæser indgange,(mangler kun støv filter til side blæseren/blæserne.
8: Kabinettet har nogle fede features, (stort set alle corsair Hxx seiries vandkølere passer i det, + mange(næsten alle) alm luft kølere passer deri.
9: USB 3.0 i fronten + blæser justering + lys on/off + mic/headset/phone ind out i fronten + (1234) firewire eller E-sata(ka ikke lige huske hvilken det er). i fronten = overall good multimedia front, i hånd højde.
10: Kabinettet har 8 PCi-E slots + good plads til dine GFX korts både bredde og længde.
11: Kabinettet har masser af soft holes(gummi huller), til vandkølings slanger eller kabler,(gør det nemt at få begge dele gemt væk eller sendt rundt ind og ud af kabinettet.
Cons:
1: Kabinettet virker vakkel aktigt. altså bygge kvalliteten er IKKE super nice.
2: Specielt top gitret er mega dårligt lavet og kan rasle/falde af hvis man forsøger at holde i dette under transport osv.
3: Nogle af tingende i kabinettet virker utroligt skrøbeligt, både sider + hdd rammerne + til dels selve kabinet struktionen vikrer noget blød i det.
4: Kabinettet har et lidt lunkent/billigt finish på fronten, det ka ikke måle sig med de Antec/Lian li produkter jeg har haft i mine hænder før + har haft kammi´s der har. Minder også umidbart ringere kvalitets messigt end mange af CM´s kabinetter.
5: Ingen side windue, og det kan være svært at se ind i kabinettet når det er lukket til, på trods af gitre flere steder man bør ku se igennem.
Alt i alt en smagssag, du trader off kval råmaterial + kvall samling, for at få gode køle egenskaber + nice design(smagssag) + nemt samle kabinet + lav vægt + fede features.