Superbruger
Tilføjet:
18-02-2012 12:23:26
Svar/Indlæg:
468/64
Hej Hwt
Har virkelig dummet mig big time, da jeg skulle bestille nogle Aquacomputer Twinplex pro blokke til min computer. Det begyndte med en større handel hos Aquatuning, hvor jeg igen failede og troede de ikke havde dem på lager.
Så måtte jeg finde andre steder at købe dem, billigste sted var Angela.pl.. Ja en polsk forhandler :no:
Fik betalt via paypal, men 1 uge senere stod ordren i samme status. Skrev en mail og fik som svar at de ville undersøge sagen. Den døde så der, skrev så min 2 mail ang det samme problem og fik efter et par dage svar.
Problemet var det at jeg under bestillingen kun havde betalt for fragt internt i Polen og ikke international fragt. Og fik forskellige fragt muligheder, dog mod mer betaling. 140 kr ekstra for den billigste metode, oveni de iforvejen 40 kr jeg har betalt for fragt. Eller 213 kr ekstra for fragt med GLS.
De skriver dog hvis jeg stadig vil beholde min ordre, så havde jeg overstående valgmuligheder at vælge imellem.
Har så svaret på mailen, samt sendt 2 efterfølgende at jeg ikke ønsker at betale de ekstra for fragten, men annullere ordren.
Og det er her problemet ligger, der er gået 12 dage siden jeg fik priserne oplyst og virker som om de har ''slettet'' mig :p
Har 530 kr kroner stående enten hos dem eller paypal :/
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 18-02-2012 18:10:34.