Ikke at det er en dårlig SSD, men hvis jeg skulle købe SSD idag, ville jeg blive oven-ud forvirret. Alle der bare laver noget med computer-udstyr, har efterhånden sendt en SSD på markedet og 95% af dem med Sandforce 2281-controller.
Er der vitterlig nogen forskel på alle de sandforce 2281 der er på markedet, eller bør man bare tage den billigste?
Mange af dem ser også ud til at have den samme indpakning bare med 100 forskellige klistermærker. Bliver de alle lavet samme sted?
Jeg kan godt forstå at mærker som Crucial og samsung har succes med deres SSD'er, da de netop skiller sig ud fra den kæmpe mængde af sandforce-produkter der oversvømmer markedet. 🙂
Måske skal man sammenligne det lidt med grafikkortets tidligere tider. Den gang var der jo også et par få der skilte sig ud, og så var der nvidia, der fik alle andre til at lave deres grafikkort ud fra deres egne chips. nVidia fik jo succes, og rigtig mange gik konkurs eller blev solgt på den konto. Så måske det bare er mig der ikke kan overskue markedet.
Ser i også markedet som utroligt broget?