jeg hælder til at du skal kontrollere dit kølepasta eller mangel på samme... det er jo en videnskab i sig selv at påføre det korrekt jeg har også en H50 på en Phenom II @ 3,9 der maks er 55 grader i Battlefield 3 / prime95 osv...
Med de 2 grafikkort i sli har du rigtig meget varme der skal ud, så hvis ikke du har 100% styr på dit airflow vil det i den grad påvirke dine temps negativt. Det kan du udelukke ved at sætte dine blæsere på H50 til at blæse IND i kabinettet, det giver også den bedste temp generelt. Og er dit system overclocket?, hvis JA har det jo også en del at sige. EDIT: Kan se i din profil at du skulle køre 4.5 ghz, dét sammen med 2 stk 560ti i sli giver ihvertfald høje temps, så jeg tror ikke du ligger meget over det du burde.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shutdown d. 18-02-2012 17:05:43.
Mine grafikkort er 39 og 34 grader i idle. Mine blæsere på min H50 blæser ud af kabinettet for det har jeg fået af vide de skal. Nej det er ikke overclocket.
Hvis du ønsker et køligere system, kan du installere et par blæsere mere. Vi kan ikke bruge idle temperaturer til så meget. Din H50 tager derved en del af varmen fra dine grafikkort og tilfører varmen til CPU'en.
de skal blæse ind i kabinettet dem fra din H50.. uden tvivl...
Det kommer også meget an på, om der er tilstrækkelig luftstrøm til at blæse al den varme luft ud. Hvis der ikke er nok, cirkulerer den varme luft bare rundt derinde og så bliver det endnu varmere.
jeg har push/pull på min H50'er som blæser ind i kabinettet og så har jeg en Antec620 i toppen også i push/pull som spytter varmen ud... mit grafikkort singel 570 TFIII bliver også maks 54 grader i BF3
#10 ja så er vi nede i basic luftkøling og det er mange år siden at man begyndte at montere en kabinetblæser i 95% af alle nye towers til at trække den varme luft ud, så jeg gik ud fra at det også var tilfældet her, derfor tillod jeg mig at skrive at hans H50 sføli skulle blæse ind. og har han ikke det, er det også en nødvendighed at skabe et airflow for at trække kold luft ind og suge varm "brugt" luft ud
Når jeg sagde at han skulle få dem til at blæse ind var det også for at se hvad det gav, og for at udelukke dårlig montering. At det så også ER en fordel hvis man samtidig har godt airflow er en anden sag. Jeg havde en 140mm i toppen lige bagved min H50 så alt den varme luft fra den blev suget væk/ud med det samme, så det virkede rigtig godt for mig.