Jeg har lige installeret Win7 64b på min fars pc og i den andledning fandt jeg så ud af at det trådløse netkort der sad deri ikke havde driver understøttelse for det os 😩
Nu står jeg så og skal have fundet en erstatning. men eftersom det var på min anbefaling han købte det tidligere netkort (WG311v3)så tror jeg at det måske var en god ide at spørge til råds om hvad der er godt nu om dage for Netgear er åbenbart ikke mere... (købt for under 1år siden)
det jeg kigger efter er altså et kvalitets mærke som man kan regne med yder driver support lidt længere ind i fremtiden end netgear har gjort med det her...
Det kan jo også værre at det bare var mig der dummede mig da jeg fandt det billigste PCI kort der var at finde fra en nogenlunde kendt producent 😳
har lige undersøgt det netgear netkort vg311v3 der findes en driver til 64 bits windows wg311v3_v5.0.0.5_setup.exe men kan ikke downloades fra netgear hjemmeside da deres ftp er nede men prøv denne side http://www.4shared.com/file/RC...
Jeg har efterhånden købt rigeligt af Sandberg Micro WiFi USB Dongle på min arbejdsplads, og må sige de fungerer glimrende. Har ikke opdaget nogen driver problemer, hverken på win 7, win xp eller vista.
Usb er ikke så intresant. det hele skal gerne være pakket fint ind i kabinettet 😀
Men tak for info så er der jo lidt god erfaring at trække fra 🙂
#2+3
har været inde og kigge og syntes ikke jeg kan se noget om det er 32 eller 64 bit windows der er driverunderstøttelse for.. selv om der står win 7..
takker forde du har sat dig ind i det med wg311v3 kortet men har selv fundet den 5.0.0.5 driver og det virker stadig ikke i win7 64b... tror faktisk 5.0.0.5 versionen er en fisk... det er delvist baseret på at den fylder nøjagtigt ligesåmange bits og bytes som 5.0.0.3
Efter alt den dejlige hjælp her i tråden er jeg efter en hurtig tur på edbpriser faldet over det her kort som jeg tror vil kunne klare opgaven med finesse 🙂