Idéen er han bruger både hans Pc og hans bærbar til at arbejde lidt på. Jeg har så en trådløs router, som har en Hdd tilsluttet. Jeg vil så gerne have et program, som gør følgende. 1. når han gemmer et program i Dok på hans pc skal den automatisk gemme det i en dok folder på den hDD, som er tilsluttet den trådløse router.
2. Den skal gøre præcis det samme med hans bærbar.
Idéen er selvfølgelig 2 ting 1. Det er lige meget hvilken computer han arbejder på. 2. det bliver taget en backup.
Det er meget vigtigt programmet gør det automatisk.
Han er ikke så sej til pc så det skal have en høj drift sikkerhed.
Hvis der er nogle som kender et godt program til fjernsupport kunne dette også være interessant? Har tilligere brugt massenger og det kunne faktisk det jeg skulle bruge så intet avanceret?
Som de andre nævner -> dropbox Til at yde support kan jeg varmt anbefale Teamviewer (gratis for private)bruger det selv på jobbet og privat fungere perfekt 🙂