Ja helt sikkert, jeg er godt nok blevet imponeret over spillet. Det har været præget af en go' historie - især det at den er individuel alt efter hvad man selv vælger af class, heritage og alt det andet.
Grafikken er godt nok også i top, selvom den har mistet lidt af det "rå" fra 1'eren er jeg på ingen måder skuffet. Landskaberne er virkelig smukke. Bymiljøets detaljer er sjove og atmosfæriske. Kampeffekterne er voldsomt fede og ja... Der er intet at komme efter.
Det at man også pludseligt kan havne i en instance med masser af andre spillere, gør virkelig noget ved hele spillets gameplay, som i forvejen kører som smurt. Det får lige et ekstra "nøk".
Jeg har fået prøvet lidt forskellige classes og races -
Charr, Engineer og thief,
Norn, Ranger og
Human, Necromancer
Som jo alle er startet forskellige steder. Ingen af dem har skuffet, men ikke overraskende for mig selv, hælder jeg mest til at lave Necromancer når spillet udkommer.
Dog er det skarpt efterfulgt af Rangeren. Om det så er fordi Norn-miljøet går lige i smilebåndet, eller om det er selv class'en, det kan jeg ikke sige med bestemthed.
Så jeg er på ingen måder skuffet over at have købt pre-purchase-udgaven og heller ikke over den ventetid der har været på at spillet blev udviklet.
Fik du selv afprøvet at være ranger?