Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2012 01:29:24
Svar/Indlæg:
1123/442
Jeg har en asus bærbar af modellen UL30A som jeg købte for akkurat et år siden. Jeg tegnede endvidere en udvidet forsikring, noget der hedder ASUS Premium Care. Jeg indleverede computeren til den butik, hvori jeg købte den for 2 dage isden og fik i dag en opringning fra dem. Manden i røret var lidt utryk ved skaden på computeren, da han mente at skaden var selvforskyldt. Skaden omfatter en lille revne nede i venstre hjørne af skærmen (noget sort plastic der er revnet) og dreudover er der røget en lile sort klappe, der dække rover nogle kabler.
Og helt ærligt, så er jeg meget påpasselig med min bærbar da jeg bruger den på mit studie. Jeg tog den op af tasken for godt og vel 3 uger siden og så skaden, så jeg ved absolut ikke, hvad der kunne have forårsaget skaden. Af Asus Premium care fremgår det at forsikringen ikke dækker selvforskyldte skader, men jeg ved ærlig talt ikke om jeg selv har forårsaget skaden eller ej. Desuden betalte jeg omrking 1000 kr. for den skide forsikring!
Jeg skal over og snakke med dem i morgen, men mit spørgsmål til jer er, hvor gode chancer er der for at de laver den? Hvad kan jeg selv gøre? Har i nogle råd eller lign. til hvordan man håndtere sådanne sager? ☹
PS: Fandt lige dette på deres hjemmeside omkring deres garantiudvidelse: The warranty will not apply to or be valid under conditions including but not limited to the following: there is damage caused by accident, natural disaster, intentional or accidental misuse, abuse, neglect or improper maintenance, or use under abnormal conditions
Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af darkplayer d. 23-02-2012 01:49:29.