Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2012 10:21:45
Svar/Indlæg:
4107/224
Hej HWT'ere!
Min gamle Shuttle XPC trænger snart til noget nyt kram, men er ikke rigtig så meget inde i alt det her ''nye'' hardware. Tror jeg stod af dengang det hed Geforce 2xx og Radeon HD4xxx.
Okay - men som nævnt er det en shuttle jeg har, ergo er pladsen begrænset. Der kan lige sidde et 285GTX i det, men det skal godt nok heller ikke være længere da!
Egentlig fungerer maskinen upåklageligt, men savner et lydkort i maskinen. Desværre fylder fede Finn (GTX285) begge mine PCI-E sokler, så jeg skal have noget lav-profil grafikkort sat i også.
Men hvad kan man få i dag? Sidst jeg havde planer om at skifte grafikkort ud for at få den anden port fri, var et GTX260 som havde en eller anden specialkøler der kunne køle GPU'en nok - temmelig dyrt så vidt jeg husker.
Mine ønsker går på:
*Jeg skal ha' et godt grafikkort, der er lavprofil, uden det går alt for meget på kompromis med ydelsen på mit nuværende.
*Jeg skal ha' et lydkort der vil fungere godt sammen med mit Logitech Z-5500 højtalersæt, og så må det rigtig gerne have SPDIF/TOSLINK, da det er det jeg bruger på mit nuværende onboard lydkort.
Hvad kan i anbefale? 🙂
System:
Mobo: Shuttle FX38 (X38 Chipset)
GPU: Geforce GTX285
RAM: 2x2GB Team Elite (400Mhz Dual)
CPU: Intel Q9650 @ 3.00 GHz