Dog skal du være opmærksom på at blæseren på den psu ikke er den mest stille. -de er gået efter performance over støj. (Ikke at den er den mest larmende, men decideret low noice er den ikke).
Det er en drømme psu. Medmindre du skal ud i 4 high-end gfx er den rigelig stærk. Og så er det jo et stykke HW du kan genbruge igen og igen, da den modsat næsten ALT andet HW ikke bliver outdated på et år eller 2. 😉
Det er en drømme psu. Medmindre du skal ud i 4 high-end gfx er den rigelig stærk. Og så er det jo et stykke HW du kan genbruge igen og igen, da den modsat næsten ALT andet HW ikke bliver outdated på et år eller 2. 😉
1+
#0, du behøver dog ikke mere end 750W ca., men klart en fed PSU.
Ja, til den pris mm-vision har seasonic'en til, er den svær at komme udenom. (Dog kan du få xfx'en til ca 1800,- hos caseking, men det er jo stadig lidt dyrere).
(Er bare selv så "forelsket" i designet på den XFX, at jeg ville være villig til at give de 200,- mere 🤡 )
Min gamle Thermaltake Toughpower 1500w, har været min bedste PSU til dags dato. Fra 2009 og lever stadig i bedste velgående. Jeg købte den på tilbud ved shg for 1400kr...bedste hardware investering jeg har lavet. ❤
12# Nemlig, fordelen ved en god stærk kvalitets psu er jo at så behøver man ikke at opgradere de næste mange mange år. Det kan man jo ikke sige om feks et gfx, det er jo "gammelt" efter 2 år max.