kan jeg få
dig til at lade være med
at presse enter
efter hver tredje ord:P
Hvilket kabinet har du, hvad er dit budget, hvad går du efter (mindre larm, højeste ydelse, etc)
Generelt post lidt mere info i din tråd, samt lav gerne en lidt mere sigende overskrift.
Hvis du poster massere af informationer, så har folk en større chance for at give dig det rigtige råd:)
Meget muligt, men det gør resten af de ret vigtige informationer der skal bruges for at lede ham på rette vej:)
Jeg kan jo sagtens anbefale ham et kit med 2000 rpm blæsere, hans næste post bliver så at det skal være stille, osv osv osv.
Main point = INFO skal leveres i #0, og ikke trækkes ud af OP :)
budgettet ligger mellem 1500 og 3000, men en høj pris skal også afspejle god og lydsvag køling.
umiddelbart lyder det som i mener luftkøling vil være en bedre løsning i mit kabinet.
budgettet ligger mellem 1500 og 3000, men en høj pris skal også afspejle god og lydsvag køling.
umiddelbart lyder det som i mener luftkøling vil være en bedre løsning i mit kabinet.
Hvad i alverden vil en shitty wannabe vandkøler gøre godt for når hans grafikkort under alle omstændigheder vil larme mest?
Folk overvurdere lukkede vandkølingssystemer -.-
Mit råd vil være at købe nogle high-end luftkølere til det kabinet, eller også køre med en ekstern radiator.
Hvis du intet har imod at køre med en ekstern radiator, så ser det hele meget nemmere ud, og du vil nemt kunne få et system hvor det der larmer mest bliver din strømforsyning.
forsøger lige at forstå det her rigtigt, en lav dual radiator med 2x2 140mm blæsere, vil på ingen måde kunne opfylde mine krav ????
kan se at corsairs h100 radiator kan ligge i toppen af kabinettet.
har ingen skrupler ved ekstern radiator, når bare den kan ligge ovenpå kabinettet (maks længde 280mm bredde 140mm) derudover kan den 100mm høj for min del, nogen forslag til sådan et komplet setup der kan køle cpu og gpu x 2 med oc, uden at det lyder som et jetfly.
ASUS P8Z68-V PRO/GEN3
Intel® Core i7-2600K
XFX Radeon HD 6970 2GB
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9
Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Køler
XFX ProSeries Core Edition 750W
Corsair SSD Force Series GT 240GB
Corsair Carbide 400R Midi Tower