Det ser spændende ud, glæder mig til at følge med.
Skal harddisken, strømforsyning og dine radiator monteres nede i bunden ?
Super fedt, jeg tænkte også inde jeg læste teksten at det lignede lidt det de byggede i Mod Men Show. Men at du gør det uden maskiner, enhver ikke har adgang til er super fedt, og hvis resultatet er vellykket (hvilket jeg kredser fingrer for) så kunne det være jeg ville overveje noget lignende :D
Overvåg denne tråd, Ja Tak 😀
Ser ellers ikke dumt ud 🙂 - Nogle dimensioner ?
WOW - meget lovende! Smider du ikke også lige en engelsksproget worklog op inde på forums.bit-tech.net?
Whoa, neat - hvor køber du vinylfilm henne?
Ser reeeeet godt ud, ja. Især det sidste billede. Er lidt overrasket over hvor spejlblank overfladen på folien er.
Håber snart der kommer lidt billeder af svinet lidt på afstand, så hele herligheden kan ses på én gang 🙂
Det her projekt er bare gået SÅ superstærkt. Det er næsten ærgerligt at det er ovre, inden vi rigtigt nåede at begynde at nyde det, hehe.
Ja, det er blevet utroligt flot.
Og gode billeder! Tager du dem selv, eller har du fået en fotograf til at tage de sidste?
Må jeg lige høre om hvorlang tid du har brugt på det modd, tænker på at bygge det, uden planlægning med tegninger m,m
Jamen... WAUW!
Det er dælme godt nok et flot, veludført stykke arbejde med gennemgående sans for detaljer.
"Spiller" alt efter planen rent teknisk også?
Det er ret gode billeder - har du fotoerfaring? Hvordan sætter du lyset og hvilket udstyr bruger du?
Joeh, det er nemt at se, at det ikke bare er et point-and-shoot kamera. Fedt setup, du har dig dér.
Hvordan har du såret dine plexiglas, så flotte? 😀 😀
Det er fantastisk flot og veludført. Jeg er imponeret og der skal ellers en hel del til 😀 .
En nydelse for øjet, her har du ihvertfald en karriere-mulighed, fornemt designet.
Det er ærlig talt noget af det fedeste jeg har set!
Og det siger ikke så lidt, da jeg har været medlem af bit-tech.net helt tilbage fra det første website-design :P