Overclocker
Tilføjet:
01-03-2012 10:04:31
Svar/Indlæg:
80/19
Hej drenge
Jeg har fået mig lidt af et problem, og jeg er ved at blive sindssyg af det.
Derfor håber jeg der er en klog én herinde, som har en løsning på mit problem.
Først lige de hurtige tekniske specs så de er på plads:
Q6600 2,4 ghz (OC@3,1)
2x 8800gts 512mb
4 GB DDR2 ram
Win 7 Ultimate 64 bit
Så en gammel sag ja, men den har klaret sig fint, lige indtil for et par dage siden.
Jeg har uden (de store) problemer spillet BF3 i laveste grafik, som var tilfredsstillende nok for mig.
Men nu kan jeg godt glemme alt om at spille, for nu hakker min computer, også selvom jeg kun er på skrivebordet.
Den nye nvidia driver installerede jeg, samme dag som jeg installerede windows opdateringer.
Det virkede stadig fint et par dage efter opdateringerne, men nu er den helt galt.
Som start begyndte det at lagge når spillede BF3. Så meget, så jeg ikke kunne holde det ud.
Jeg prøver derfor at fjerne nvidia driveren, og installere den gamle jeg kørte med, som klarede sig fint.
Det virkede i et par timer, og så kommet hakkene igen. Og herefter gik det helt galt.
Det er sådan, at hvis jeg bare er på skrivebordet, ser en film på computeren, flytter på et vindue eller lignende, så lagger eller stutter det.
Jeg har prøvet så mange forskellige ting nu, at jeg ikke ved hvad jeg skal stille på med det gamle lort.
1. Har fjernet alle drivere og renset med Driver Cleaner Pro
2. Startet i fejlsikret tilstand og installeret både nye og gamle drivere
3. Har prøvet de seneste 5 drivere nvidia har lanceret
4. Hvis jeg overhovedet kan starte BF3 nu, så enten lagger det, eller kører glat i 5 min, og så crasher det
5. Har fjernet OC og sat det til igen
Det kan bare ikke være spillet der er noget galt med, når det også hakker uden at spille.
Men jeg er ved at give op. Er det et af grafikkortene, er det min CPU der er skadet, er det mine ram eller hvad?
Hvordan kan jeg teste det, og er der noget software jeg kan bruge som kan fixe problemet?
Håber virkelig i kan hjælpe mig!
Tak på forhånd.