Gaming

Spil d.  02. marts. 2012, skrevet af hardwareguy15
Vist: 747 gange.

hardwareguy15
 
Enthusiast
Tilføjet:
02-03-2012 10:42:22
Svar/Indlæg:
124/21
Jeg sidder her og prøver at tænke på nogle forbedringer som gør min gaming bedre.

Jeg har skiftet internet og testet og jeg får resultatet "line quality A" på pingtest. Og min ping er på 8 ms, både på pingtest og på serveren i CS:Source. Så det bliver ikke bedre.

http://www.ping ­test.net./

Dog er min upload helt nede under 1mbit, hvilket er dårligt, og jeg syntes tit og ofte at når jeg fyre skud af, bliver det ikke altid registreret.

Så det store spørgsmål (som sikkert er blevet debateret mange gange) vil serveren reagere hurtigere når jeg laver et frag hvis min upload er højere (10mb eller deromkring).

Derudover, hvilke tweakings skal man lave i konsollen? Hvilke rates osv. skal indtastes? Bare skriv det så copy/paster jeg det ind i konsollen.

Så er der skærmen, folk skriver at 120hz er bedst. Jeg sidder ved en 60hz og syntes umiddelbart at det køre fint, men mange folk siger at 120hz er mere "smooth", så det bliver nemmere og aime i CS:S osv. Er det sandt?

Sidst men ikke mindst er mouse settings, jeg har prøvet frem og tilbage med sensitivity,raw input, osv. men ved ikke om jeg har sat det korrekt, hvilke settings spiller man med til tourneringer osv.? pft.
cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2012 17:30:14
Svar/Indlæg:
3532/303
prøv dig frem, der er ikke andet for :)
Din upload burde være RIGELIGT til cs:s eller andre online spil. Det er ikke så vigtigt med båndbredden, men som du selv var inde på: Hastigheden. Som jo nu er ping. En ping på 8ms er meget fint.
Der er nok kun én ting at gøre fra nu af hvis du vil blive bedre: Spil mere, se pro spillere og lær af dem :)


Tha_noob
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2012 23:00:28
Svar/Indlæg:
3854/175
#0 Jeg tvivler på at det kan være din upload hastighed der gør det. Derimod kan det være små lag spikes, men som #1 siger, så må du jo prøve dig frem.

Hvordan tror du de første CS:S spillere blev gode? 🤡


whoa
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2012 00:29:33
Svar/Indlæg:
428/18
Ja som de andre siger.. Find din stil.. Er du feks low sense? High sense.. Vil du helst spille 800x600 eller højere? Vil du rushe frem eller er du tilbageholdende.. Alt det og meget mere 😉 kan kun DU finde ud af😉 om du har 60 eller 120hz gør dig ikke pro 🙂 prac alt det du kan og det er vejen frem 🙂


hardwareguy15
 
Enthusiast
Tilføjet:
04-03-2012 10:42:52
Svar/Indlæg:
124/21
Nogle af jer der ved hvilke rates man skal skrive i console for at få styr på de små lagspikes?