er der nogen der ved hvordan man kan få fat i asus DK jeg mangler en bruger manual til mit nye bundkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 kan nemlig kun finde manual på alle andre sprog,men ikke DK 😩 har hentet enkles manual, fra ders hjemmeside, som PDF fil, da jeg var sikker på jeg bage kunne kopier teksten og oversæt den til DK, men den er sikrede så man ikke kan kopier teksten DET ER JO SYGT
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Silent Sniper d. 05-03-2012 11:36:38.
Der må vel være en enkelt ting som du sidder og tænker at du bare vil vide lige nu. Men hvis hele pdf filen skal oversættes melder jeg mig squ ikke 😛
Jeg tror desværre ikke at der kommer nogen dansk udgave, det har jeg endnu ikke set fra Asus, så skulle da være lidt sjovt hvis de gjorde det til det P8 der. 😕
Jeg er 100% sikker på, at Asus ikke oversætter en eneste af deres bundkortmanualer til dansk, hverken nu eller i fremtiden. Det sammen gælder alle andre producenter af bundkort.
Jeg tvivler også på, at oversættelser til andre nordiske sprog vil blive tilgængelige. Men du kan sikkert få dem på et af verdens hovedsprog: engelsk, kinesisk, fransk, tysk, spansk.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af colombodk d. 05-03-2012 13:37:27.
Det er ikke specielt morsomt eller konstruktivt det du kommer med, det er sku ikke nemt hvis man har svært ved engelsk. :no:
Ham med ørene kommer jo bare med forslag til hvad du har af muligheder, der er jo ikke noget usandt i det han skriver. Jeg tror ikke det var ment som et angreb.
Kan da sige lidt om bios update. Hent bios her: http://www.asus.com/Motherboar... Pak fil ud og gem på USB (fat32). Gå i bios og vælg "Asus EZ flash". Resten giver sig selv. Husk at load defaults efter update.