Bare hvis du er i tvivl
SÅ mener jeg altså ikke at der sidder nogle MSI ansatte herinde i forummet og kan svare på den der 😲
Nej jeg kunne ikke bruge det til noget at de ikke engang smed et dual dvi på kortet. Så jeg går og venter på et gainward gtx680 phantom istedet.
#26 du kan læse diverse tests som præcis skriver at det kun er single link, og den eneste mulighed du kan udnytte din 120 hz skærm med dette kort ville være at bruge en mini displayport til dual link dvi, og disse koster så +700 kr oveni. Ydermere så har flere prøvet det og oplevet alt fra flimrende skærme til sort skærm. Så tro mig jeg har undersøgt sagen. :)
#25 - Det er faktisk kun referencelayoutet af 7970, helt overordnet set, der har (én) Dual Link-DVI - på custom kortene er den typisk delt i to single-links.
#27 - Der er miniDP>DP-adapter med i kassen til R7970 Lightning, jeg kan lige tjekke op på om den er aktiv :)
Hmm beskrivelsen her er faktisk ganske okay:
http://www.av-connection.dk/?C...
120 hz er også en ting angående dual link dvi, men det er høje opløsninger altså også. Så jeg tror desværre ikke på du kan få de høje opløsninger ud af 7970 kortet medmindre du bruger minidisplayport udgangen
Dit 570 kort havde netop dual link dvi'ere :)