Sjakalen
Om det er snyd eller ej det vil jeg ikke komme ind på, men vil sprøger på en anden måde, hvordan ødelæggere det spillet for dig at de gør det på den måde? altså jeg vil gå ud fra du syntes/ har set de er dårlige, så de kommer jo ikke til at dræbe dig flere gange bare fordi de har gode stats, det kan godt være de får nogle bedre våben, men da de ikke har spillet ret meget "alm" så vil de stadig ikke være ret gode med dem, så forstår ikke helt dig problem? som en anden skrev, så kan jeg forstå du bliver ireteret over det vist det var fordi de kunne se i gemmen væge, eller altid lavet HS, men det er jo ikke dette som er tilfældet, om du så syntes de er taber osv, ja det er som sangt en anden sag
Sjakalen
Om det er snyd eller ej det vil jeg ikke komme ind på, men vil sprøger på en anden måde, hvordan ødelæggere det spillet for dig at de gør det på den måde? altså jeg vil gå ud fra du syntes/ har set de er dårlige, så de kommer jo ikke til at dræbe dig flere gange bare fordi de har gode stats, det kan godt være de får nogle bedre våben, men da de ikke har spillet ret meget "alm" så vil de stadig ikke være ret gode med dem, så forstår ikke helt dig problem? som en anden skrev, så kan jeg forstå du bliver ireteret over det vist det var fordi de kunne se i gemmen væge, eller altid lavet HS, men det er jo ikke dette som er tilfældet, om du så syntes de er taber osv, ja det er som sangt en anden sag
Martin de får unlocks og andet tilbehør som de slet ikke bør have.
Alle former for snyd er CHEAT, altså enten så gør man som langt hovedparten af alle BF3 spillere får tilkæmpet sig til tingene når der er fjender på servern.
Det er direkte ødelæggende for spillet generelt når spader som de her går ind på en server med den hensigt at stat padde deres rang op til noget de ikke kan blive på legal vis.
Martin den der lasefaire holdning er også med til at ødelægge spillet, husker stadigt dem der havde den holdning omkring folk der snød.
Kan huske at der var en danske der blev taget for cheats og efter 6 måneder ville VIP´s Lund tage ham til nåde fordi at han havde fået et nyt nick !!! en gang cheater...
hvilken ramaskrig det gav i det danske BF2 community da lund absolut ville have den lamme cheater med, og se hvor meget han trak i land da en meget stor portion af de seriøse gamere gav BF2 fingeren på topplan pga. at man startede med at tage cheatere tilbage til storholdene.
Så jo det kommer sku til at kunnne mærkes på alle der spiller det her spil på det ene level eller det andet.
Martin øsnker du at BF3 skal slutte på topplan indenfor det næste år ?
for hvis man tager folk til nåde så dør spillet rimeligt hurtigt, som det så skete for BF2 i 2009.
Martin hvis du mangler at finde ud af hvad BF:ROE er så google det.
Enten så overholder man det eller også må man afinstallere spillet/spillene fordi man bliver taget for noget snavs.