BF3 Stats cheaters

Spil d.  07. marts. 2012, skrevet af Sjakalen
Vist: 1732 gange.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 12:58:22
Svar/Indlæg:
1978/216
Fanget 2 BF3 idioter der pumper deres stats helt vildt på div Rush server hvor de er alene... den ene LT_Jensen har været med i div danske klaner, lige nu er han medlem i en engelsk klan. det andet fjols Fusion-dk kender jeg ikke. da jeg tog de screenshots i går aftes hadet Fusion-dk rank 16 i dag har han rank 30

LT_Jensen http://battlelog.battlefield.c... #!/bf3/user/LT_Jensen/

http://battlelog.battlefield.c... #!/bf3/user/Fusion-DK/

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 13:03:52
Svar/Indlæg:
6181/270
Kender det, men desværre er det ikke cheating at spille sådan.
Men at han stiger fra Level 16 til 30 lyder godt nok voldsomt.

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 13:04:07
Svar/Indlæg:
1889/115
Og? Kan slet ikke se problemet? De benytter jo ikke cheat i form af et program. De eneste de snyder er dem selv. 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DuckHunter d. 07-03-2012 13:06:06.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 13:08:22
Svar/Indlæg:
1978/216
i mine øjne er det sgu cheat at pumpe sine stats på den måde... men cheat eller ej, så bliver de sendt vidre til EA.

gaming-king

Superbruger
Tilføjet:
07-03-2012 13:16:06
Svar/Indlæg:
1001/5
Det er at snyde der der. I hvert fald hvis du spørger EA. Så godt du fangede dem!

Blackwater

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 15:28:36
Svar/Indlæg:
869/100
Get a life .. lad dem dog statspadde når de vil. De gider jo bare ikke vente på alle de fede våben osv. Jeg har sku også selv "skaffet" kills for et få et unlock. Det er jo ikke fordi det ødelægger dit spil. Noget jeg IKKE gider stå model til er Aimbot og wallhack! det ødelægger spillet for os andre.

Og NEJ EA gør ikke en skid ved det der .. du spilder din dyrbare tid ..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Blackwater d. 07-03-2012 15:29:36.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 15:47:17
Svar/Indlæg:
1978/216
#5 Hehe ja OK du har din mening om det, jeg har min 😀 også har jeg har masser af liv 😉 men hvis du gør det samme så er du jo også bare en cheater! det forklare jo hvorfor du holder hånden over dem. så har du måske mere brug for Get a life end jeg har

stuf

Overclocker
Tilføjet:
07-03-2012 16:46:13
Svar/Indlæg:
38/1
det er nemlig super han har en mening og giver den til kende, så for vi alle et bredere billed af den problemstilling denne tråd omhandler. min mening er at der frem for alt ikke bør blive mudder kast ud af et så ligegyldigt emne.
jeg finder dog emnet interesse for jeg gamer selv BF3, og ikke andet;), ja de snyder, og dyrkes det hårdt er det, i mine øjne, lidt neder, men ja det er ikke et hack, som vi jo alle ved er sendt fra helvede.
fred være med os alle, mens vi skyder hverandre i den virtuelle verden.

FHL

Overclocker
Tilføjet:
07-03-2012 17:01:14
Svar/Indlæg:
16/2
til dem der åbenbart er rimelige ligeglade med om folk Stat padder så har ALLE der har installeret BF3 samt alle andre DICE/EA spil siden BF2 skulle underskrive BF:ROE hvilket direkte forbyder ALLE former for snyd ingame og der henvises både til hacks, glitching og stat padding som de her idioter gør. de kommer jo ikke til deres points på normal vis...

Derfor er det CHEATING, og de bliver anmeldt til adressen:

info@dice.se

PS: kan man ikke få de stjerne og medaljer man vil have på legal vis så hold jer fra stat padding ellers smut tilbage til tetris eller wow.

PPS: spiller det da selv så de her narrøve bliver anmeldt i dag.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af FHL d. 07-03-2012 17:09:15.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 17:31:08
Svar/Indlæg:
1978/216
#8 Hørt!!

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 17:57:14
Svar/Indlæg:
2076/119
Sjakalen

Om det er snyd eller ej det vil jeg ikke komme ind på, men vil sprøger på en anden måde, hvordan ødelæggere det spillet for dig at de gør det på den måde? altså jeg vil gå ud fra du syntes/ har set de er dårlige, så de kommer jo ikke til at dræbe dig flere gange bare fordi de har gode stats, det kan godt være de får nogle bedre våben, men da de ikke har spillet ret meget "alm" så vil de stadig ikke være ret gode med dem, så forstår ikke helt dig problem? som en anden skrev, så kan jeg forstå du bliver ireteret over det vist det var fordi de kunne se i gemmen væge, eller altid lavet HS, men det er jo ikke dette som er tilfældet, om du så syntes de er taber osv, ja det er som sangt en anden sag

FHL

Overclocker
Tilføjet:
07-03-2012 18:17:07
Svar/Indlæg:
16/2

Sjakalen

Om det er snyd eller ej det vil jeg ikke komme ind på, men vil sprøger på en anden måde, hvordan ødelæggere det spillet for dig at de gør det på den måde? altså jeg vil gå ud fra du syntes/ har set de er dårlige, så de kommer jo ikke til at dræbe dig flere gange bare fordi de har gode stats, det kan godt være de får nogle bedre våben, men da de ikke har spillet ret meget "alm" så vil de stadig ikke være ret gode med dem, så forstår ikke helt dig problem? som en anden skrev, så kan jeg forstå du bliver ireteret over det vist det var fordi de kunne se i gemmen væge, eller altid lavet HS, men det er jo ikke dette som er tilfældet, om du så syntes de er taber osv, ja det er som sangt en anden sag

martinbg skrev d. 07-03-2012 17:57:14

Martin de får unlocks og andet tilbehør som de slet ikke bør have.

Alle former for snyd er CHEAT, altså enten så gør man som langt hovedparten af alle BF3 spillere får tilkæmpet sig til tingene når der er fjender på servern.

Det er direkte ødelæggende for spillet generelt når spader som de her går ind på en server med den hensigt at stat padde deres rang op til noget de ikke kan blive på legal vis.

Martin den der lasefaire holdning er også med til at ødelægge spillet, husker stadigt dem der havde den holdning omkring folk der snød.

Kan huske at der var en danske der blev taget for cheats og efter 6 måneder ville VIP´s Lund tage ham til nåde fordi at han havde fået et nyt nick !!! en gang cheater...

hvilken ramaskrig det gav i det danske BF2 community da lund absolut ville have den lamme cheater med, og se hvor meget han trak i land da en meget stor portion af de seriøse gamere gav BF2 fingeren på topplan pga. at man startede med at tage cheatere tilbage til storholdene.

Så jo det kommer sku til at kunnne mærkes på alle der spiller det her spil på det ene level eller det andet.

Martin øsnker du at BF3 skal slutte på topplan indenfor det næste år ?

for hvis man tager folk til nåde så dør spillet rimeligt hurtigt, som det så skete for BF2 i 2009.

Martin hvis du mangler at finde ud af hvad BF:ROE er så google det.

Enten så overholder man det eller også må man afinstallere spillet/spillene fordi man bliver taget for noget snavs.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 18:29:18
Svar/Indlæg:
7765/230
"de får unlocks og andet tilbehør som de slet ikke bør have."
Og hvad så??? Det kan i sgu da være ligeglade med...jeg har selv Bf3, men gider ikke spille det da jeg er level 1 og det er der sgu ikke megen sjov ved...
cod.mw3 er jeg derimod lv.80 så det spiller jeg og der er der fanme cheaters med skal jg lige hilse... :yes: 😩

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 18:43:41
Svar/Indlæg:
2076/119

Sjakalen

martinbg skrev d. 07-03-2012 17:57:14

Martin de får unlocks og andet tilbehør som de slet ikke bør have.

Alle former for snyd er CHEAT, altså enten så gør man som langt hovedparten af alle BF3 spillere får tilkæmpet sig til tingene når der er fjender på servern.

Det er direkte ødelæggende for spillet generelt når spader som de her går ind på en server med den hensigt at stat padde deres rang op til noget de ikke kan blive på legal vis.

Martin den der lasefaire holdning er også med til at ødelægge spillet, husker stadigt dem der havde den holdning omkring folk der snød.

Kan huske at der var en danske der blev taget for cheats og efter 6 måneder ville VIP´s Lund tage ham til nåde fordi at han havde fået et nyt nick !!! en gang cheater...

hvilken ramaskrig det gav i det danske BF2 community da lund absolut ville have den lamme cheater med, og se hvor meget han trak i land da en meget stor portion af de seriøse gamere gav BF2 fingeren på topplan pga. at man startede med at tage cheatere tilbage til storholdene.

Så jo det kommer sku til at kunnne mærkes på alle der spiller det her spil på det ene level eller det andet.

Martin øsnker du at BF3 skal slutte på topplan indenfor det næste år ?

for hvis man tager folk til nåde så dør spillet rimeligt hurtigt, som det så skete for BF2 i 2009.

Martin hvis du mangler at finde ud af hvad BF:ROE er så google det.

Enten så overholder man det eller også må man afinstallere spillet/spillene fordi man bliver taget for noget snavs.

FHL skrev d. 07-03-2012 18:17:07

ved ikke om det er fordi du ikke læser hvad jeg skriver, eller du har misforstået det men prøver igen :)

om det er snyd eller ej det vil jeg ikke komme ind på

men kan det ikke være lige meget, om de får en masse unlock er meget muligt, men de vil jo slet ikke kunne finde ud af at udnytte dem lige så godt som jer som spiller alm

kan sætte det sådan her op, om det er en noob i level 1 eller i level 50 (ved ikke hvad max er i bf3 er) eller om det er en pro i level 1 eller 50, det er vel det samme, altså personen er lige dårlig/god :)

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 18:47:15
Svar/Indlæg:
1978/216
#10 De må sgu da spille efter de samme regler som alle os andre. længer er den ikke! og kan de ikke overholde reglerne, så skal de ha sparket ud af BF3. folk der snyder i spil, om det så er ludo eller BF3 er svagpisser med usel moral, uden ryggrad og uden ære i livet! Fy forhelvedet! cheat er cheat så er det sgu helt lige meget om det er aimbot, wallhack, eller stats padding!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 07-03-2012 18:56:00.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 18:49:22
Svar/Indlæg:
2076/119

er virker som om du er sur bare for at være sur? hehe

de skader jo IKKE dit spil med den her slags snyd, så kan ikke se hvorfor du er så pis over det

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 18:51:40
Svar/Indlæg:
7765/230
" uden ære i livet!" 😲 😲 🤣 🤣

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 19:00:50
Svar/Indlæg:
1978/216
#14 Hehe jeg er sgu ikke sur ;) du tager helt fejl

#15 der er bare nogle der tager det lidt mere seriøst jer andre 🙂

laerling

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2012 21:47:50
Svar/Indlæg:
922/13
lol

Danilochan

Erfaren rotte
Tilføjet:
08-03-2012 11:21:46
Svar/Indlæg:
1/0
Sådan skal de bare have det! Det kan godt være vi er voksne mennesker, men det er et computerspil det her!!!!

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2012 11:36:06
Svar/Indlæg:
4018/217
EA vil ikke gøre noget som helst ved det der.

Jeg oplevede for noget tid siden en aimbotter som jeg fik på film og anmeldte samme aften til EA hvor jeg vedlage videoen i min anmeldelse. Hans profil er stadig tilgændelig hvilket må betyde at EA ikke har gjort noget ved sagen.

Video: http://www.youtube.com/watch?v...

Ambotters BF3 profil: http://battlelog.battlefield.c...

Tidligere HWT tråd: http://hwt.dk/Forum/319630/Aim...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 08-03-2012 11:37:02.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2012 14:12:58
Svar/Indlæg:
2076/119

Hvad er du så? du skriver uden om, kør i det samme hele tiden

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2012 22:07:39
Svar/Indlæg:
1978/216
#21 Hvorfor skulle jeg være sur?? jeg fortæller jo kun om det jeg har oplevet 🙂 og at jeg synes det er en total latterligt måde at få sine ranks på. faktisk har jeg ikke tidliger i mine 10 år med Battlefield, oplevet at folk cheater så åbenlyst som de gør.. har hørt om det, men aldrig selv set det. da jeg normalt ikke joiner en server med 2 mand på. livet er da for kort til at blive sur på sådan 2 fjloser 😉

#20 Næ du har sikkert ret! men derfor skal det da sendes alligevel! og det er det også blevet.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 08-03-2012 22:13:14.