Bruger
Tilføjet: 08-03-2012 17:17:10
Svar/Indlæg:
1/1
Hej Hwt
Min gamle gamer bærbar er brudt sammen, og jeg vil have en ny gamer stationær igen. Jeg har tænkt meget over hvad jeg vil have, men tænkte det var rart at høre andres mening.
Som i kan se har jeg vægtet køling og lyddæmpning meget, og kommer selvfølgelig også til at betale herefter, men jeg tror det betaler sig i længden!? Min hensigt var også at kunne overclocke. Jeg vil invistere så den er klar til at bruge 2 grafikkort, til engang i fremtiden, når den ikke kan følge med de nye spil. Hvad synes i om den ide?
Jeg ved godt det er mange penge at bruge, men eftersom jeg bruger en computer hver dag, vil jeg gerne give lidt ekstra :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Tha_noob :) d. 08-03-2012 17:52:21.
Din cpu-køler vil være fin. Kender en der kører 5.0Ghz på i5-2500K uden varmeprobs med den køler, så den er fin nok den der :yes: Kan se du har ændret ssd'en til 120GB, så kan du også kører de vigtigste spil derfra = bedre loadtider. Jeg synes faktisk du er meget godt kørende i det setup, ville dog selv vælge nogle bedre RAM, f.eks. dem her: http://www.memoryc.com/compute... så du kan udnytte den store overførselshastighed, der kan skabes i sandy bridge (du vil nærme dig de 25GB/sek med de RAM og 5.0Ghz på cpu)